איזה שווקים חייבים לראות בלונדון ומתי?

טסתם ללונדון לחופשה אבל הלב שלכם נמצא עמוק בשוק הפשפשים היפואי, איפה כדאי להסתובב בעיר בשביל למצוא את האנגלים העממיים? איזה שווקים חייבים לראות בלונדון ומתי?

איזה שווקים חייבים לראות בלונדון ומתי?את המסע מומלץ להתחיל אולי ברחוב פורטבלו  (Portobello Road)בשכונת נוטינג היל. השוק מציע חוויה צבעונית של שמעטס מכל הסוגים החל מעתיקות ועד לתכשיטים ולבגדי יד שנייה. ההליכה לא קצרה ואם תרצו לחצות את השוק מקצה לקצה, המרחק הוא קצת יותר משלושה ק"מ. השוק אומנם נפתח מדי יום, אבל אם החלטתם לבקר אז מומלץ על ביקור בשבת הוא פתוח. כבר משמונה בבוקר ועד שש וחצי אחה"צ ואז ניתן לראות את השוק סואן ורועש.

אי אפשר לאהוב שווקים ולדלג על שוק קובנט גארדן נמצא בכיכר המפורסמת בעלת השם הזהה. השוק מתחלק לשלושה חלקים: שוק איכרים עם תוצרת חקלאית טרייה; שוק אומנים ויוצרים בו ניתן למצוא יצירות אמנות כמו תכשיטים בעבודת יד וסבונים; שוק עתיקות (הנפתח בימי שני בלבד). בעבר היו בתי מלאכה ומחסנים ברחוב זה עם הזמן הם הפכו לחנויות בוטיק ומסעדות, שכדאי לבקר בהם. היתרון הגדול של שוק זה הוא המיקום הנוח, דקות הליכה מכיכר טרפלגר. בניגוד לרחוב פורטבלו המתהדר במחירים זולים בקובנט גארדן, המחירים יותר יקרים. בעיקר מומלץ לבקר בשבת ובראשון.

שוק נוסף פופולארי למדי הוא שוק קמדן וכאן כדאי בעיקר לראות אותו ביום ראשון. השוק ששוכן בשכונת קמדן טאון על תעלת נהר הריג'נט. השוק מורכב למעשה מחמישה שווקים וניתן למצוא בו כמעט כל מה שתרצו: עתיקות, פריטים לאספנים, תקליטים, נעליים ובגדים וכמובן בגדי וינטג'. הגדול מבין השווקים הוא שוק האוורות (Stables Market) ששימש בעבר כאורווה של בית חולים סמוך. יש בו למעלה מ700 דוכנים, החל מעבודות יד ועד לקעקועים.

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com