אמא אדמה מפשירה וזה הזמן לחגיגות Easter בלונדון

חג הEaster בלונדון נחגג בכל שנה בתאריך מעט שונה. השנה יחגגו את החג מתאריך 30.3 ועד 2.4.
למרות שהחג נוצרי, מנהגי החג שונים ממדינה למדינה ובכל מדינה המסורות מעט שונות. באנגליה המנהג הבולט הוא של צביעת ביצי הפסחא- המסמלים את הפוריות והחיים. הסיבה לכך היא כמובן שבעונה זו של השנה האדמה מתחילה להפשיר ומתחילה להתאושש מקיפאון החורף.
האנגלים של ימינו עצלנים מעט יותר מאבותיהם הקדומים ומסתפקים בקניית ביצי הפסחא הצבועות, אם כי לא פעם אפשר למצוא כאלו שצובעים אותן בעצמן. מאפיין נוסף של הEaster בלונדון הוא ארנבי הפסחא שעשויים שוקולד עטוף בעטיפה צבעונית, וגם הם מסמלים את הפריון. שני ימי החג נחשבים חג ציבורי. הם נקראים Bank Holidays ובאנגליה רוב העסקים והשירותים הלא-הכרחיים (כגון מוסדות ציבור ובנקים) סגורים.

ארנב Easter בלונדון
חגיגות הEaster בלונדון

לעומת החנויות שסגורות כאמור, האטרקציות התיירותיות דווקא אמורות להיות פתוחות, אבל מומלץ תמיד לבדוק קודם. ברים ומסעדות יהיו עמוסים יותר מן הרגיל ואם יש לכם אפשרות להזמין קודם אז עדיף. המלונות יהיו בתפוסה מלאה וכדאי "לסגור" על מקום זמן רב קודם.

לונדון הירוקה

ב30 במרץ תוכלו לצפות בהצגה מדהימה שפתוחה לקהל הרחב בכיכר טרפלגר שמציגה את ההתרחשות ההיסטורית שהובילה לחג. 100 שחקנים בתפאורה נהדרת שמשחזרת את ימי שליטתם של הרומאים בארץ הקודש.
אחרי טבילת האש ההיסטורית תוכלו ליהנות מפסטיבל למשפחות   ב Southbank Centre. סדנאות יצירה, פעילויות משפחתיות, ריקודים ומסיבות.
אפשרות חביבה נוספת היא ציד ביצי הפסחא הצבועות. ב Hampton Court Palace ובמקומות נוספים בהם יש דשא מוסתרות ביצים קטנטנות ועליכם פשוט למצוא אותן.
מסלולי הליכה נוחים שנמצאים בחצר האחורית של לונדון הופכים בפסחא לפנינה תיירותית. הטבע הירקרק, מאגרי המים והפרחים הצבעוניים יחכו לכם ב WWT London Wetland Centre, מרחק 10 דק' מהמרסמית'. כרטיס משפחתי עולה בין 32 ל35 פאונד.
רוח החג אם אפשר לנסח זאת היא סביב הטבע. טיולים במסלולים נוחים, ביקור בחוות גידול של בעלי חיים ועוד.

לונדון המתוקה

כמו שפתחנו הEaster הוא יום חגם של השוקולטיירים.
הנה כמה מקומות ששווה לבקר בהם ושיש מצב שתצאו מהם עם Sugar Rush:

  1. Charbonnel et Walker
  2. Paul A Young Fine Chocolates
  3. Le Jeune Chocolatiers

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com