לאכול כשר בלונדון בלי לבזבז על מסעדות

מסעדה אאוט סופרמרקטים אין

יש כאלה שיעדיפו בשביל לאכול כשר בלונדון להוציא לא מעט כסף על מסעדות, אבל אפשרות נוספת וחביבה לשמור על הפאונדים בארנק וגם בשביל להבטיח שהמוצרים טריים היא פשוט לקנות בסופרמרקטים. בינינו, לא תעדיפו להשקיע את הכסף בחוויה חד פעמית כמו לראות מחזות זמר או לבקר בחנות ספרים מגניבה? קצת יותר מדי תרבות ריאליטי הרסה לנו קצת את היכולת ליהנות ממזון פשוט בלי ש"יזכיר לנו את הילדות". אם אין לכם בעיה של תזרים מזומנים(ולמי מאיתנו אין), כנראה שהמאמר הזה פחות יתאים לכם.

אז איך לאכול כשר בלונדון? כמעט בכל מקום במרכז או בצפון מערב לונדון תמצאו הרבה מוצרי מזון כשרים בסופרמרקטים. שלוש רשתות הסופרמרקט הכי פופולאריות שבהם גם יש מוצרי מזון כשרים הם:  Tesco, Mַ&S, Sainsbury ו Waitrose. מה שצריך להיות כתוב על המוצרים הוא אחד מהסימונים הבאים: O.U., O.K, KF, MK, BD, BDL. בשביל לעשות לכם את החיים מעט יותר קלים ריכזתי את עדכוני הכשרות של בד"ץ לונדון. תמצאו כאן כמעט הכול: לאלה מוצרים נוספה כשרות, הורדה הכשרות ומוצרים שהפכו מפרווה לחלבי בגלל שינויים בפס הייצור. הכול נמצא כאן. יש אפשרות לחפש מוצרים כשרים בסופר רגיל באמצעות חיפוש או בדיקה באמצעות אפליקציה. למרות זאת, חשוב לדעת שיש מוצרים שאין עליהם אחד מהסימונים שהוזכרו. ברשתות הגדולות בהחלט תוכלו לברר בדלפקי המכירה האם בכל זאת אותם מוצרים כשרים.

אם אתם רוצים לא להתלבט יותר מדי בשאלות כמו האם הביסקוויט כשר? מה זה Loaf White Thickest? אז בגולדרס גרין יש כמה סופרמרקטים שכל המוצרים בהם כשרים. הגדול והמגוון שבם הוא  כושר קינגדום Kosher Kingdom  בכתובת 7 Russell Parade, Golders Green Road, London, NW11 9NN. בסופר הזה תוכלו גם לקחת מנות take away לטיולים יומיים וכמובן גם לקנות אוכל לשבת. אפשרות מגניבה היא לקנות לעצמכם כרטיס card  gift ולטעון אותו לפי איך שמתחשק. פרטים באתר הסופר.

אפשרות אחרונה וחביבה לאכול כשר בלונדון אבל להרגיש תאילנד, היא לאכול בבתי חב"ד המקומיים שתמיד ישמחו לארח אתכם. הכתובות ומספרי הטלפון כאן.

אם בכל זאת החלטתם להביא מזון מהארץ, כדאי לכם לשקול את כמות המזון שאתם מביאים אתכם. חבל להעמיס יותר מדי מזון על המזוודות שלכם. בכתבה הבאה בסדרת הכתבות על כשרות אכתוב אילו אופציות יש למי שמעוניין להתארח במלון כשר.

https://www.youtube.com/watch?v=ujujK_r3xAc

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com