הכי בריטי שיש: מסיבת תה בלונדון (חלק ראשון)

כולנו מכירים את המנהג הבריטי הידוע, בו מתאספים אחר הצהריים ל- מסיבת תה אנגלית מהוגנת. על השולחן ספלים וצלוחיות מלאות בעוגיות קלאסיות ולצדם כריכוני ביס טעימים. בשביל למצוא את המקומות הכי שווים שבהם אפשר לקיים מסיבת תה בלונדון, התלבטנו והתייעצנו לא מעט עם אנגלים מבטן ולידה אבל לפני זה כמה מילים מסיבת תה.

המנהג נוצר במאה ה-19, והוא מיוחס לאנה ראסל, הדוכסית מבדפורד, שהתחבבה על המלכה ויקטוריה. במעמד הגבוה באנגליה נהגו לאכול אי אז שתי ארוחות בלבד במשך היום, בבוקר ובערב. אלא שהדוכסית הייתה רעבה בין הארוחות. היא ביקשה שלצד התה של אחר הצהריים, יביאו לה נשנוש קטן. היא כ"כ התלהבה מהבונוס הקטן ואצה לספר לחברותיה. המנהג התפשט במהרה באנגליה, ואחר כך גם ברחבי האימפריה כולה. היום כמובן זהו חלק מסדר היום של כל בריטי המכבד את עצמו ומוקיר את ההיסטוריה של עמו.

המומלצים
מסיבת תה אחר הצהריים בSanderson Hotel אומנם לא נחשבת זולה, אבל כל מי שביקר שם העיד שזו חוויה חד פעמית. מנת האוכל של ארוחת 4 אומנם קבועה, אבל תוכלו להזמין את אותם מנות ללא הגבלה. בנוסף חמישה סוגי תה יעמדו לבחירתכם. אבל מה שבאמת שווה זו צורת ההגשה שאסתטית ומדהימה ביופייה. המחיר: 200 ₪ לאדם. לא תצאו רעבים.
אם אתם בעניין של קלאסיקה דלת קלוריות, מומלצת לכם מסיבת התה ב Brown's Hotel's שבו התארחה המלכה ויקטוריה עצמה! האח העתיק יקבל את פניכם לצד עוגיות דלות קלוריות אבל טעימות להפליא, דוגמת בראוניז בטעם פטל ופיסטוק נטולי גלוטן. בנוסף תזכו במגוון של פירות טריים כמו אוכמניות ומלונים. לא פחות מ14 סוגי תה יקשו עליכם את הבחירה לא מעט. המחיר קרוב ל300 ₪ לאדם.
שני המקומות הראשונים שהוזכרו מיועדים לאניני טעם, אבל אם אתם באים בהרכב משפחתי וזקוקים להמלצה על מסיבת תה שבה גם הקטנטנים יוכלו לשתות וליהנות מן האוכל מלון  Langham בהחלט יכול להתאים. למרות עמודי השיש המפוארים של המלון, הוא ידידותי למדי לילדים. כריכים בצורת פאזל; עוגיות "עוגיפלצת"; מוס שוקולד חביב ועוד. התה כולל כמובן כמה סוגים לבחירה. המחיר בערך 120 ₪ למנת ילדים ו200 ₪ למנת מבוגר.
בחלק הבא נדבר עוד על הקונספט של מסיבת תה בלונדון: איך מתלבשים, מתי להגיע וכמובן נמליץ על מקומות נוספים. בינתיים ניתן להתעדכן באירועי חודש נובמבר במדריך החודשי.

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com