כשר בלונדון

איפה יש מניינים בלונדון? מתי יוצאת שבת? מה כשר בלונדון? באיזה רשתות תוכלו למצוא מוצרים כשרים? לונדון מתאימה גם לתייר הדתי ושומר המסורת שיכול למצוא מגוון של אטרקציות מתאימות.

הבדיחה מספרת על כך שבכל מדינה בעולם יש שלושה דברים: מק'דונלדס , קוקה-קולה וחב"ד. אז אומנם רובנו מכירים ומוקירים את בתי חב"ד במדינות אקזוטיות יותר כמו תאילנד או נפאל, אבל טוב לדעת שגם בלונדון אפשר למצוא אותם. את הרשימה המלאה ניתן למצוא כאן

כמובן שלונדון משופעת בלא מעט מסעדות כשרות ושוות. תשכחו מלהביא קופסאות שימורים מהבית לטיסה.

אם אתם בעניין של בשר אז מסעדת Reubens היא בשבילכם. אוכל יהודי מסורתי בכשרות גלאט מהודרת. המחיר מעט יקר בגלל המיקום הנוח (ליד מוזיאון מאדאם טוסו). הכתובת היא  Baker Street 79. גם מסעדת אביב הממוקמת בHigh Street  87-89 מציעה מנות בשריות מפנקות ויינות משובחים. חשקה נפשכם במסעדה חלבית מסעדת Isola Bella אמורה להשביע אתכם. חביתות, פנקייקים ודגי סלומון. הכתובת היא A-113 Golders Green111.

אכלתם ושבעתם האוכל היה טעים – זה הזמן להתרשם מהאתרים הדתיים בעיר.

אי אפשר לבקר בבתי כנסת בלונדון בלי לבקר ב"בית הכנסת המרכזי(Central Synagogue)" שבעיר. מבנה בית הכנסת נבנה מחדש אחרי ההפצצות של מלחמת העולם השנייה. הוא ממוקם בWest End, בלב העיר. יש בו מקום למאות מתפללים ובחגים הוא מלא עד אפס מקום. גם בית הכנסת Bevis Marks שווה ביקור. הוא נחשב לעתיק שבבתי הכנסת שבבריטניה לאחר שהוקם בשנת 1701. ממוקם ב Heneae Lane, EC3 2. אם אתם בעניין של מבנים מרשימים אז בית הכנסת New West End Synagogue ממוקם St Petersburgh Place.

אם בכל זאת אתם חובבי מרכולים ונהנים לחפש את הכשרות בגב המוצר אזי ברשתות Tesco וS&M תוכלו למצוא לא מעט מוצרים כשרים.

 

 

 

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com