איך לקנות בגדי ילדים בלונדון ולחזור עם כסף בארנק?

בונבון בלונדון: בגדי ילדים בלונדון במחירים זולים

קניות של בגדים בארץ הקודש הם כבר מזמן לא עסק משתלם ואם הגעתם לאנגליה, כדאי לכם לדעת שאפילו בעיר לא זולה כמו לונדון, קנייה של בגדי ילדים יכולה להיות זולה יותר. כמו בכל דבר בחיים הדרך הכי טובה לחסוך כסף היא תכנון מקדים. על מנת לעזור לכם ריכזנו את כל המקומות שמוכרים בגדי ילדים בלונדון במחירים שיגרמו לשקל הישראלי להסמיק במבוכה.

Mothercare

אחת החנויות הוותיקות ביותר לבגדי ילדים בלונדון. קיימת מאז 1961 (ואגב הוקמה על ידי יהודים). הבונוס הוא שבחנות יש גם מחלקה שלמה שהוקדשה לבגדי היריון מה שיגרום לנשים חשק לעוד ילדים כמובן. בנוסף: כורסאות הנקה ובכלל ציוד כולל לחוויה הנשית הזו; כורסאות הנקה ומלא צעצועים. מחירים זולים יחסית. הסניף בקניון ווסטרפילד נחשב לגדול ביותר. כאן.

כתובת: Unit 1082, Westfield London Shopping Centre, Ariel Way, White City, London W12 7GB, UK

Igloo Kids

אוהבים סטייל? איגלו היא המקום לבגדי ילדים בלונדון עבורכם. כאן תמצאו מותגי אופנה יוקרתיים שנבחרו בקפידה מגיל הינקות ועד תחילת גיל ההתבגרות. מספיק לומר שהארפר סבן, הבת של דויד וויקטוריה בקהאם, גם היא לקוחה קבועה. יש במקום גם מבחר גדול של נעלים, אביזרים ואקססוריז וגם מגוון צעצועים מדליקים ומיוחדים שאין בשום מקום אחר. חלק מיוחד לבנות עם חוש אופנה, הופך את המקום למושלם לגנדרניות. כאן.

כתובת: 80St John’s Wood High Street, London NW8 7SH

Papouelli

כולם יודעים כמה זוגות הנעליים הראשונים צריכות להיות נוחות ובריאות. זה השלב בו מתעצבת כף הרגל והרגלי ההליכה והיציבה הנכונה נבנים. בפאפואלי תוכלו למצוא מגוון רחב של נעליים: נעלי בובה, מגפיים, סנדלים, מוקסינים ועוד לכל אירוע! טווח הגילאים הוא מהמידות הראשונות של התינוק ועד גיל העשרה. האיכות מעולה, הנעליים משגעות והמחיר הוגן לגמרי. כאן.

כתובת:  98Marylebone Lane. London W1U 2QA

Love Gorgeous

בגדים לבנות זה הדבר האמיתי. אין אימא ואבא שלא קראו לבת שלהם "נסיכה" וחיפשו אותה בפורים לדמות סרטי ילדים של דיסני. לאב גורג'ס היא החנות המתאימה בשביל לפנק את הבת. הבגדים צבעוניים, כיפיים, מלכותיים ואציליים- בדיוק לילדה שרוצה להרגיש כל היום כמו נסיכה. מלבד חנות הדגל, ניתן למצוא את הקולקציה של איי לאבס גורג'ס גם בחנויות וקניונים מובילים ברחבי לונדון. כאן.

כתובת: 52Ledbury Rd. Notting Hill. W11 2AJ

פריימרק

אי אפשר בלי להזכיר את רשת פריימרק והסניף המדהים והמתויר מאוד שלה בלונדון. תמצאו שם הכול והכוונה לה-כ-ל. חולצות, נעליים, סווטרשטים וכל מה שתרצו במחירים זולים מאוד ביחס לקנה מידה הישראלי. כנראה יעלה על כל הציפיות שיש לכם. בקרוב נכתוב מאמר שלם על הרשת המדהימה הזו. כאן.

כתובת: 14-28 Oxford St, Fitzrovia, London W1D 1AU, UK

Tk Maxx

חנות שיש בה המון חברות אופנה ומעצבים כמו ראלף לורן, דיאן פון פירסטנברג ועוד כולל תיקים של ארמני, דולצ׳ה וגבאנה ועוד. בהשוואה לפריימרק, המקום מעט יותר יקר אבל יש היצע גדול מאוד של בגדי ילדים. כאן.

כתובת: St Mary Axe, London EC3A 8AA, UK

לאטרקציות נוספות לילדים בלונדון לחצו כאן.

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com