איפה שותים בסנט פטריק דיי ? מדריך חודש מרץ 2018 ללונדון

חודש מרץ מגיע ללונדון ואתו מדריך חודש מרץ 2018 ללונדון שהפך למסורת נעימה כמו הקפה של שבת בבוקר. מזג האוויר הופך נעים יותר, התיירים והמקומיים מתחילים אט אט להסיר את שכבות הלבוש העבות שלהם. צריך עדיין להצטייד במעיל אבל פחות ימי שלג צפויים בחודש הזה וגם הטמפרטורה תפשיר אתכם. זה הזמן שבו כולנו נוכל לחזור ולטייל ברחובות העיר בלי להתחבא במקומות סגורים. סימנים ראשונים של אביב.

Easter וסנט פטריק דיי

Easter בלונדון הוא חגיגה נהדרת. צביעת ביצי הפסחא ו"ציד" ביצים ברחבי לונדון בגרסה משודרגת של חפש את המטמון. שילוב של ט"ו בשבט וחנוכה המקומיים. גם טבע וגם הפתעות נחמדות. צאו לטייל ברחבי העיר שמציעה לא רק נוף אורבני אלא גם הרבה טבע מרהיב ולא מתנצל. לאכול ביצי פסחא משוקולד זה עוד מנהג שהתחבב על האומה הבריטית ולכן גם הבאנו בפניכם כמה המלצות נהדרות על שוקולדים מקומיים ואיכותיים. המקור אגב הוא במנהגים עתיקים מאוד של חגיגות הטבע שהתקיימו עוד לפני הגעת הדת הנוצרית לעולם.

Easter agg in london
ביצי פסחא בלונדון

בהמשך נתרכז בחגיגות סנט פטריק דיי עם כל מה שנלווה שמתלווה ליום זה. ריקודים איריים, צעדות, תערוכות ועוד אינסוף אטרקציות שלונדון מציעה. אבל כמובן שעיקר המנהג הוא בסיור בברים האיריים המקומיים. חשוב לשתות הרבה בימים אלה בכדי לא להתייבש:-)

אגב, בשנים האחרונות "שבוע הבירה" הומצא והוצמד לימי סנט פטריק. פסטיבל הבירה שהוא גולת הכותרת של יום זה כולל 150 סוגים של בירה, סיידרים, יין ועוד. האירוע יתקיים מה- 14 עד 17 במרץ ב- Camden Centre, אזור תחנת  King's Cross St Pancras. הנה כמה המלצות שתייה בטוחות.

בערב הפתיחה כניסה עולה 4 פאונד, אבל בשאר הימים הכניסה ללא תשלום. הכתובת היא Camden Centre, Bidborough Street, WC1H 9AU.

סנט פטריק דיי
שתייה בסנט פטריק דיי

אירועים נוספים וחשובים

St David's Day in London. ב1 במרץ מתקיימת המקבילה לסנט פטריק דיי עם יום סנט דייויד, הלא הוא הפטרון המגן על ווילס. קצת יותר צנוע, אבל עדיין נחמד.

בישראל אומנם יום האם בוטל והומר ב"יום המשפחה" אבל באנגליה תודה לאל, עדיין חוגגים את Mother Day . תוכלו לפנק את אמא שלכם במסעדה נחמדה או בקניות בחנות יוקרתית. גם בראנץ' לתה צהריים יכול בהחלט להיות בתכניות שלכם. תפתחו את היומנים ותסמנו את ה- 11 במרץ.

חובבי הקומיקס בטח ישמחו לשמוע על תערוכת קומיקס חדשה עם מיטב גיבורי העל שמצילים את העולם. התערוכה של חברת הקומיקס DC מציגה יותר מ 200 דפי קומיקס מקוריים ו 300 שרטוטים ורישומים של קונספט לקולנוע. סופרמן ובאטמן וכמובן גל גדות שלנו!

התערוכה היא בתוך מתחם התערוכות של הo2 ומוצגת עד לחודש ספטמבר 2018.

מעבר לשעון קיץ

מסוף חודש מרץ תעבור בריטניה לשעון קיץ ונרוויח עוד שעת טיולים באור הלונדוני. השעון יוזז ב 1:00 לפנות בוקר ב-26 מרץ 2018.

ההבדלים בשעות היום מורגשים מאד בחודש זה, בתחילת מרץ תשקע השמש ב-17:41 ב-25 במרץ 2018 תשקע השמש ב-18:24 ב 26 במרץ 2018 מוזז השעון לשעון קיץ והשמש שוקעת בסביבות 19:30.

summer time in london
מעבר לשעון קיץ

תהיו חברים ותחבבו את דף הפייסבוק שלנו שלפעמים תמצאו בו חומרים שאין באתר? בתמורה אעניק לכם טובות הנאה עד יומי האחרון.

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com