איפה לא לאכול בלונדון? הסיוט שלא נגמר במסעדת הקאסן

לונדון היא המכּה של האוכל האירופאי, מקום שיש בו כל סגנון וטעם בלונדון. קשה מאוד לסנן בין אלפי המקומות שבהם יש אוכל טעים בלונדון. בכל זאת אי אפשר להשאיר אתכם במתח בלי לתת מענה לשאלה: איפה לא לאכול בלונדון. חרשתי את העיר ועברתי בין מסעדות, דוכנים, שווקים וכל מוסד שמגיש אוכל ובני אדם מותרים לבקר בו. יוצאים לדרך.
ההתחלה הייתה מבטיחה
התחלתי את הסיור עם בת הזוג במסעדת  'Hakkasan'שהוקמה על ידי המסעדן Alan Yau ובינתיים נמכרה לאיש עסקים מאבו-דאבי. יש למסעדה כוכב מישלן אחד, שזה כבר אומר לא מעט על קהל היעד של המסעדה. אם אתם בעניין של אוכל מעודן, דליקטס, זה המקום בשבילכם. כבר עם הכניסה לא תפספסו את האווירה. מחשמלת. המוסיקה והעיצוב בטוח יתפסו אותך. החלוקה לכמה מתחמים הופכים את התחושה לאינטימית ומזמינה. אורות הניאון והדלפק עושים נעים כמו כניסה למועדון לילה בשילוב בית מלון יוקרתי. האווירה הנעימה משלימה את האוכל שסה"כ היה טעים.
ככה זה היה
מה הזמנו? רול ברווז קריספי, שזה למעשה שני אגרולים עם בשר ברווז קצוץ, שרימפס בציפוי שומשום, היה קראנצ'י ודי טעים. הבעיה הייתה הפטריות הקצוצות והאצות שהיה להם טעם של כיסוי שפריץ של המתנ"ס העירוני. אבל מה שביאס אותנו באמת היה הקוקטייל ששדד מאיתנו בלי בושה 12 פאונד. איך אמר ביבי "לא היה כלום, כי אין כלום". רקיחה של טעמים שהתכנסה לשם טייפון מס. 8 כללה שילוב של פומלה, וויסקי, ליים, פיסטוק ומיץ תפוחים. השארנו את הכוס על השולחן, מקווה שאף אחד לא התפתה לשתות. למנות עיקריות החלטנו בהמלצת המלצר לקחת 2 מנות וגם תוספת קטנה של נודלס. מנת סקאלופס וקציצות שרימפס הייתה הטעימה והמעניינת ביותר בארוחה – צדפות סקאלופ גדולות נעטפו בקציצות שרימפס, ושודכו לרוטב מתוק-פיקנטי עם שום וכמה סוגי פטריות. העיקרית השנייה הייתה בשר צבי מוקפץ עם ערמוני מים וסלרי. שלא היה בה שום דבר רע, אבל בינינו חבל על הצבי. לקינוח: הלכנו על רפרפת לימון ב8.5 פאונד שהיה לא טעים והרגיש כמו ביצה. יצאנו משם עם חור של 820 ₪ ועם בטן צפודה.
טיפ על השירות
המלצר סירב לצלם אותנו, נכון שהוא לא חייב לנו משהו אבל לא הגענו עם קרניים שטניות וכל זה הרגיש לא הכי נעים. ההרגשה הייתה שלא כל-כך אכפת להם אם אנחנו נהנים מהאוכל. המיקום: ,Hakkasan Hanway Place Hanway Place 8, London.
הרהור נוגה
לאן ממשיכים אחרי מסעדה רעה? איך החיים שלי אמורים להיראות אחרי אכזבה בלונדון. כמו קוץ שנתקע בטיול של יום אביבי ומטריד במשך יום שלם; לראות את הסנדק בלי מרלון ברנדו; להמריא ולגלות שהכנפיים נמסו בשמש וכן הלאה. בקיצור, יום לא קל עבר על כוחותינו בממלכה הבריטית. מקווה להתעורר ליום משביע יותר. להמלצות חיוביות יותר
Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com