אני והבת שלי טסנו ללונדון

אז אחרי טיול של 8 ימים חזרנו לארץ 😭
נסענו אמא (55) ובתה (20).
ראשית, מלון: שהינו במלון holiday inn- regent park , מלון מעולה למי שמחפש מלון קרוב לאזור האוקספורד. המלון נקי להפליא, אומנם חדר די קטן אבל לא הרגשנו בחסרונו של דבר. ארוחת בוקר מעולה, ניתן לבקש מהצוות חביתות וירקות עפי רצונכם ללא עלות. הצוות במלון אדיב מאוד ברגע שנתקלנו בכל בעיה פתרו אותה תוך כמה דקות. אנחנו הבאנו מתאם לחשמל שלא עבד, פנינו לקבלה וקבילנו תמורת פיקדון של 5 פאונד מתאם שהחזרנו בצאק אאוט. טוב לדעת שאם נתקעים בלי – יש פיתרון.
בנוסף, סופרמארקטים קרובים מאוד, בנוסף תחנות אנדרגראונד ואוטוסים מאוד קרובות ונוחות.

טיסה – טסנו דרך שדה התעופה סטנסד, לקחנו הסעות ע״י ישראלים מקומיים גם בהלוך וגם בחזור, ממליצה במקום להסתבך עם המזוודות. לקחו לנו 25 פאונד לאחת. בנוסף,חשוב מאוד למי שמתכנן לעשות שופינג בלונדון ולקבל את החזר המס, ככל הנראה שברוב שדות התעופה יש עמדת החזר מס אבל בסטנסד אין. מה שעושים, מגיעים לעמדתInternational Currency Exchange, 339 Oxford St, Mayfair, London W1C וכבר שם ניתן לקבל החזר על כמה מהדברים, על מה שלא ניתן, יפנו אותם לשים את הקבלות במעטפה ובשדה יש תיבה לאחר הבידוק הביטחוני. אם אכן זכאים להחזר, יזכו לכם את האשראי. על מה שכן ניתן החזר כספי בעמדה, תצטרכו לשים בתיבה את השוברים על מנת שיראו שאכן עזבתם את הארץ.

אוכל:
קמדן מרקט- הכי מומלץ, תשתדלו ללכת ביום ראשון ויחסית מוקדם לפני שמתמלא באנשים.אוכל בלונדון

1. יש דוכן קטן וורוד שמכין כל מני ממתקים מטוגנים, קוראים לו crispy candy , תמונות בהמשך.
2. Chin chin labs – גלידרייה אשר מכינה את הגלידה עם חנקן נוזלי עפי בקשתכם, תמונות בהמשך.
3. The cheese bar – מסעדה שמגישה מטעמי גבינה, מעוצבת מאוד נעים, תמונות בהמשך.

Ben's cookies, יש מלא סניפים , ממליצה בחום לשאול מה יצא אחרון מהתנור לא משנה איזה טעם זה – זה יהיה מדהים.

Milk train – גלידה בתוך צמר גפן מתוק, מאוד נהנו.

בורו מרקט : מומלץ בימי רביעי

הדוכן האהוב עלינו היה , bread ahed
סופגניות ממולאות בקרם, הכי טעימות שתאכלו.

אוכל בלונדוןThe english tea room – תראו, זה היה האפטר נון טי היחיד שהיינו, מדובר במסעדה מאוד ׳פנסית׳ כשראו אותנו נכנסות עם בגדים הטיול שלנו דאגו להראות לנו את המחיר מס׳ פעמים. מדובר ב55 פאונד לאדם כאשר מקבלים כריכים, מאפים, קינוחים כפי בקשתכם, ללא תחתית ומן הסתם – קנקן תה על פי בחירתכם, גם ללא תחתית. יודעת שמדובר במחיר מאוד יקר, אבל זו היתה חוויה חד פעמית מדהימה, ישבנו שם מס׳ שעות. תמונות בהמשך.

טיפים :

1. אנחנו עשינו כרטיס טרבל קארד שבועי עם הטבות 1+1 על הרבה מהאטרקציות שכיסו את עלות הכרטיס, זיכרו להביא איתכם תמונת פספורט הנדרשת להנפקת הכרטיס. ניתן לעשות את הכרטיס בתחנות גדולות, אנחנו עשינו בקינג׳ס קרוס .
2. קנינו סים מקומי ב20 פאונד ל6GB ודקות שיחה וסמסים. הטיפ הכי חשוב מבחינתי, שינה את איכות הטיול משמעותית מבחינת התניידות בעיר.
3.הצגות – היינו באלאדין (שאותו הזמנו מראש מהארץ) ומרוב שנהנו קנינו בתאטרון עצמו (מחירים יותר זולים!) כרטיסים למאמא מיה. בשתיהן, נהנו בטירוף!
4. סקיי גארדן ולונדון איי : אם אתם שואלים אותנו נהנו יותר מהלונדון איי, הגענו לסקיי גארדן כחצי שעה לפני השקיעה ועדין, החוויה בלונדון איי היתה יותר מהנה.
5. אוקספורד סטריט – לאוהבי הקניות כמוני, הכינו את האשראי! עם כל זה שלונדון יקרה, אני אגלה לכם סוד – בארץ יותר יקר. בדקתי חלק מהדברים שרציתי לקנות ברשתות שיש גם בארץ באתר האינטרנט לפי מחירים בארץ ולמרבה הפלא לונדון היתה זולה כמעט תמיד ב40 שח.
פריימרק – ממליצה להגיע עם פתיחת החנות (8 בבוקר) ולא בימי סוף השבוע, חנות מטורפת חלק איכותי ברמה מפתיעה וחלק פחות. היינו שם בערך 5 שעות ועדין לא הספקנו את הרוב ובאנו להשלמות.

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com