חדרי הבריחה המומלצים בלונדון במחיר מציאה 😱

חדרי בריחה בלונדון

לא צריך לספר לכם כמה "לעשות" חדרי בריחה זה כיף. רובנו התנסינו ביותר מחדר בריחה אחד בארץ, אבל בלונדון (כמו כל דבר אחר) זה גדול ומרשים יותר ממה שיש בארצנו הקטנה והחביבה. יותר חדרי בריחה; יותר הפתעות; יותר אנגלית (אל חשש! הרמה מותאמת לתיירים). החלטתי להיכנס אל מבוך חדרי הבריחה שקיימים בלונדון ולצאת עם המלצות על חדרי הבריחה המומלצים בלונדון ולענות על השאלה למי בדיוק הם מתאימים.

חדרי בריחה בלונדון

הסוכנות

נתחיל בקלוקווסט, מהפופולאריים שבחדרי לונדון. הנה התמה הכללית. מיסטר Q 🕵️ עומד בראש סוכנות מיוחדת הנאבקת בפשעים חמורים המתחוללים על אדמת אנגליה. בעידן שבו ג'יימס בונד כבר לא מה שהיה פעם, הסוכנות מציעה לך להצטרף כסוכן מיוחד. יש לך 60 דקות להגיע לפתרון. יש שלושה מסלולים אפשריים בחדר עם משימות שיהפכו אתכם לפרנואידים אמיתיים ברגע שתצאו לרחוב אחרי המשימה. החדר מתאים לשלושה עד חמישה משתתפים, לרמות קושי שונות. גם ילדים קטנים יוכלו לתרום לכם בפתרון. מה שיפה הוא הטיימינג של הצוות שעוזר מדי שצריך, לא יותר ולא פחות. יש אפשרות לקבל את עצמכם על מגנטים. כתובת:  ‪169-171 Caledonian Road, לונדון N1 0SL,‎ אנגליה.

המחיר: 24-29 פאונד 💷

להציל את הבוס

בחדר הבריחה אנגימה ‪יש שני מסלולים מאתגרים. הראשון נקרא "הפריצה" ובו הבוס שלכם 👨‍💼 נזרק אל הכלא ולכם יש מידע שייחלץ אותו משם. עבור חלקנו מדובר במשאת נפש לכם לחלץ אותו. יש לכם שעה אחת. אם אתם מתחת לגיל 10 כנראה שאתם עדיין מחוץ לשוק העבודה והחדר הזה ספציפית לא מתאים לכם. מתאים לקבוצות של בין 2 ל6 משתתפים. המסלול השני הוא הזמנה לפרמיירה של סרט בשם המצמרר The Killer. באופן מפתיע רק אתה לבד נמצא באולם, דרוש חוש הישרדות מפותח על מנת לשרוד את הפסיכופת ששם אותך על הכוונת. האם תוכלו לעצור את הרוצח לפני שימצא אתכם? גם כאן לא מומלץ לילדים מתחת לגיל עשר ולבעלי לב חלש, בין 2-5 משתתפים. תשומת לב נהדרת לפרטים. כתובת: ‪10 Hornsey Street | Unit 38 The Studios, לונדון N7 8EL,‎ אנגליה.

המחיר: 25-35 פאונד 💷

גופה בחדר בריחה

חיים בסרט

חדר הבריחה השלישי (וואו, כבר התעייפתי מנטלית 😫 ) הוא Secert Studio 🎦. מתחת לעיר לונדון נמצאים אולפני סרטים נושנים ונשכחים שאף בן אנוש לא מבקר בהם. בדרך לא דרך נקלעת לשם ועכשיו רק באמצעות חידות ופאזלים תוכל למצוא את דרכך אל חברת בני האדם. החדר נוצר כך שישחזר אולפן משנות ה-70, והמבינים אומרים שסטנלי קובריק היה מרגיש בנוח עם הריאליזם של האולפן. אל תתפלאו אם מפעם לפעם תיפלט לכם צרחה ספונטנית. מתאים ל3 עד 6 משתתפים ולילדים מעל גיל 14. כתובת: ‪Wentworth St, לונדון E1 7EZ,‎ אנגליה.

המחיר: 30 פאונד 💷

תפרו לו תיק

הגענו לסוף המסע עם HintHunt. שני מסלולים: JMS OFFICE, בלש פרטי מוצא גופה במשרדו 🧟‍♂️ והוא מואשם ברצח. יש לך שעה אחת לעזור לבלש המסכן שנתפר לו תיק רצח. כל הפרטים בזירה אבל צריך להפעיל את הראש ולהתגבר על הקשיים שצצים בדרך. ZEN ROOM  קורה בלב טוקיו ובו מעשה שוד מסתבך והופך לאירוע חטיפה. אתם מנסים לחלץ עלמה צעירה מזירת הפשע. שעה ואתם בחוץ!

המחיר: 17-21 פאונד 💷

אז אומנם לא ברור למה שתרצו לברוח מלונדון, אבל כאן המקום לתכנן את הבריחה.

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com