טיול היכרות בלונדון | פעם ראשונה בלונדון

אתם ברי מזל והצלחתם לגרד מהבוסים סופ"ש בשביל לראות את לונדון. זו הפעם הראשונה שלכם ואתם נבוכים ומבולבלים. אומנם אחרי החתונה יצאתם ל"ירח דבש" של כמה חודשים בדרום אמריקה וחשבתם שאתם מוצ'לירוס אמיתיים, אבל גיליתם שלבנות תכנית לסופ"ש זה מעט יותר מורכב.

אז בואו נצא לדרך. נתחיל את הטיול במבט-על של העיר: London Eye . הגלגל הענק (מתנשא לגובה 135 מטרים) מסתובב לאיטו ונמצא על הגדה הדרומית של התמזה. זה הזמן להשוויץ במצלמות של הסלולרי, לצלם תמונות פנורמיות של העיר, ולהכיר את היעדים הבאים שלכם. מומלץ להזמין מקומות מראש ולשלם עוד כמה פאונדים בכדי להיכנס לתור המהיר. כל החוויה מסתכמת בחצי שעה מהנה במיוחד.טיסות ללונדון

לונדון ידועה כאחת מבירות האופנה העולמית והחיבה של הישראלים לשופינג היא הזדמנות מצוינת לבחון מה יש לעיר להציע. תיאוריית הבלונדינית של המתמטיקאי ג'ון נאש ("אל תלכו כולם ביחד על הבחורה הבלונדינית, כי היא לא תרצה אף אחד מכם. תתעלמו ממנה והיא תרצה אתכם) תקפה גם לכאן. כל התיירים המתחילים פונים לקניות ברחוב אוקספורד אבל רחוב ריג'נט הסמוך מהנה הרבה יותר. גם שם יש הרבה רשתות ענק כמו ליוויס', דסיגואל וגאפ אבל הרבה פחות אנשים. וכן, גם את הרחוב תכנן ג'ון נאש (אבל אדריכל). מומלץ להגיע בחולצה קצרה כי חםםם בתוך החנויות. הצטיידו במזוודה ריקה ונכונות לשלם הרבה. הקדישו לכך כמה שעות טובות.

הזיעה נודפת על המצח מנשיאת המזוודה והבטן מתחילה לקרקר מרעב. סימן שהגיע הזמן לארוחת צהריים. למסעדת jamie's italian של השף הידוע ג'יימי אוליבר יש שני סניפים לא רחוקים זה מזה, בקובנט גארדן ובכיכר פיקדילי. אין צורך להזמין מקום מראש והפסטה והעוף הסיציאלני מתעלים על כל מטבח איטלקי. גם ארוחות הילדים טעימות וקלילות.אטרקציות בלונדון

אחרי ששבענו כדאי לסיים במעט תרבות, כי בכל זאת לונדון. המוזיאון ל"היסטוריה של הטבע" בדרך קרומוול כולל למעלה משבעים מיליון פריטים (!!) כשאוסף שלדי הדינוזאורים במוזיאון יגרום לכם להרגיש קטנים ואכילים. אל תפספסו גם את המאובנים של דגי הפיראניה המאיימים. המבנה של המוזיאון מרשים ויפה עד כדי כאב. ניתן לבקר במוזיאון שוב ושוב ולהספיק מעט מאוד.

זהו. תם הביקור הראשון שלכם בלונדון. נפגש בביקורים הבאיםJ

 

 

 

 

 

 

 

 

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com