מדריך לונדון לינואר 2018: קר אבל לא חסר מה לעשות

חגיגות הכריסמס והשנה החדשה כבר מאחורינו, מה הלאה? מזג האויר קר ואפילו קפוא אבל זו לונדון. לא צריך לומר יותר מזה. העיר מזמנת אל התייר הישראלי המחפש מחירים נוחים יותר, שפע של אטרקציות ובילויים. בואו נצא לדרך עם ה-מדריך לינואר 2018.

מזג האויר בלונדון כנראה יגרום לכם לבקר במקומות סגורים (אבל אל תפחדו כמובן לצאת מפעם לפעם אל מקומות פתוחים בשביל להתאוורר).  לא צפויים אומנם יותר משניים-שלושה ימי שלג לכל היותר בחודש הזה. כמו בישראל אל מזג האויר בלונדון מתלווה גם שקיעה מוקדמת והעיר מתחילה להחשיך כבר בשעה 16:30. ינואר הוא החודש הקר ביותר. ביום הטמפרטורות הממוצעות יהיו סביב 6 מעלות ובלילה 2 מעלות. הצטיידו בכפפות ובכובע צמר. הרחבנו על זה כאן. אל תשכחו מטרייה!

מחזות זמר מומלצים בלונדון

מחזות זמר רבים ממשיכים להופיע במשך שנים ארוכות. כל המידע על המחזות, הכרטיסים, וזמני ההופעות מופיע כאן.

מופעים חדשים בלונדון

ההצגה מסיבת יום ההולדת The Birthday Party – תעלה בלונדון ב 9 בינואר . תקציר: סטנלי הוא מוסיקאי מובטל שחי חיי שלווה נעימים. עד אשר למסיבת יום ההולדת הפרועה שלו מגיעים צמד הרשעים גולדברג ומקאן ושם העלילה מתחילה להתרקם, כאשר הם מתחילים לאמלל אותו באופן פסיכולוגי. המחזה הראשון של המחזאי הידוע הרולד פינטר.

ההצגה מרי סטיוארט Mary Stuart – חוזרת ב 15 בינואר 2018. עיבוד מחודש למחזה המתאר את ימיה האחרונים של מרי מלכת הסקוטים. ההצגה הועלתה בעבר וכעת חוזרת לסבב הופעות נוסף.

 

ההצגה המסע הארוך אל תוך הלילה Long Day’s Journey Into Night – המחזה הידוע עולה שוב בלונדון ב27 בינואר. מסע ארוך אל תוך הלילה הוא מחזה אמריקאי מאת יוג'ין או'ניל. דרמה ריאליסטית משפחתית, הנטועה עמוק בביוגרפיה האישית של המחזאי, ומטפלת בנושאים מורכבים של התמכרות, תקשורת, בדידות ורגשות-אשם. המחזה נחשב ליצירת-המופת של או'ניל, זוכה פרס נובל לספרות.

מופעי מוסיקה

קרקס Cirque Du Soleil עולה עם המופע Amaluna ברויאל אלברט הול מ- 12 בינואר עד ה 26 בפברואר. הקרקס ידוע בכך שהמופע האקרובטי והווירטואוזי אינו עוד סתם אוסף של פעלולים אלא הצגת תיאטרון של ממש. במופע הנוכחי ספינת גברים קשוחה נסחפת אל אי הנשלט בידי אלות/אמזונות. אחד מן הגברים מתאהב בבתה של המלכה ומכאן מתחילה עלילת הסיפור.

הופעות נוספות:

11 בינואר – אולם ה O2 יארח משחק NBA של נבחרות פילדלפיה 76 ובוסטון סלטיקס.

12 בינואר – במסגרת מסע הופעות עולמי תופיע להקת Paramore.

19-21 בינואר – יוצג הסרט מהיר ועצבני בחי על הבמה.

23 בינואר – יתקיים באולם טקס פרסי הטלויזיה הבריטי.

ב-4 וב-8 בפברואר ליידי גאגא חוזרת להופיע בלונדון.

ב-14 בפברואר תופיע להקת אה-ה.

שופינג בלונדון

זה הזמן ליהנות מהמבצעים המדהימים של התקופה הזו ולבקר במגוון החנויות עד סוף חודש ינואר, עם הסיילים שלא יחזרו על עצמם שוב. כדאי לקחת בחשבון שההוצאות השנתיות שלכם עלולים לגדול משמעותית אם אתם מתכננים לטוס ללונדון במועד מאוחר יותר השנה. זו בלי ספק התקופה הכי זולה בשנה. הכל נמצא כבר במדריך שלנו לחודש דצמבר.

פסטיבל האורות

פסטיבל האורות, שהיה אחד האירועים המוצלחים לפני שנתיים, חוזר ללונדון. במסגרת הפסטיבל מוארים בצורה מדהימה (סליחה על הקלישאה אבל זו האמת) אתרים חשובים בבירה הבריטית. בין היצירות אפשר יהיה למצוא מופעי אור בתלת מימד, אטרקציות אינטראקטיביות, אנימציה ואפילו מופע קרקס המוקרן על גבי אחד מקירות המבנים. הנה כמה תמונות מרהיבות מן השנים הקודמות. תאריכים: 18-21 בינואר.

פסטיבל האורות
פסטיבל האורות
פאבים

עוד לפני מסורת התה האנגלי, הפאבים היו מקור הבילוי העיקרי של צעירי הממלכה. מדוכא? מאושר? רוצה לשבת עם חברים? בשנים האחרונות גם התיירים החלו לפקוד את הקשוחים שבפאבים של הממלכה. כאן סקירה של הפאבים המובילים של לונדון.

יום ללא מכנסיים בלונדון

No Trousers on the Tube

בשביעי בינואר 2018, במקביל לניו יורק, לונדון חוגגת את ׳יום ללא מכנסים׳ ברכבת התחתית.

הרעיון החל בניו יורק ונקרא אז No Pants Subway Ride באנגלית בריטית מכנסיים הם Trousers וה subway הוא ה-Tube ולכן האירוע נקרא האירוע בלונדון :  No Trousers Tube ride.

המטרה היא פשוט ליהנות מהחוויה הייחודית ולעשות משהו שונה.

אם אתם לא חוששים מהקור (והמצלמות של האנשים מסביב), אתם מוזמנים להצטרף לקבוצה שעושה זאת ביחד.

עוד פרטים ניתן למצוא בדף האירוע בפייסבוק.

 

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com