מלון הארי פוטר בלונדון: האם תצליחו לדבר דרך האח?

הנה משהו שגם ג'יי קי רולינג לא חשבה עליו. מלון ה-Georgian House שנמצא בסמוך לתחנת ויקטוריה בלונדון, אנגליה, הוסיף למבנה שלו שני חדרי קוסמות בהשראת הארי פוטר. המלון בן 163 שנה יספק לכם חוויה של קסם עם חדרים באווירה גותית, ארגזי בית ספר כפי שהיו להארי וחבריו, בקבוקי שיקוי, קדירות וספרי קוסמות. בנוסף לכך, המוגלגים המאושרים שישהו בחדרים יקבלו גם מארז הארי פוטר שלם הכולל סיור רגלי לנקודות הציון בלונדון בהן צולמו הסרטים ונסיעה לסטודיו של חברת וורנר ברוס עבור הסיור שמסביר כיצד צולמו הסרטים.

סרינה ואן דר הייד, הבעלים של המלון, סיפרה ל-"The Independent "המלון מדגיש על אירוח למשפחות וממש רציתי ליצור משהו שיהיה כיפי למבקרים צעירים. כשאורחים מגיעים אנחנו מאירים נרות ומנגנים מוסיקה בזמן שהם נכנסים לחדרים שנקראים 'חדרי קוסמים'".

מלון הארי פוטר

איך נכנסים למלון ועם כמה כסף תצאו?

הכניסה לחדרי הקסמים היא מדלת סודית הממוקמת מאחורי גרם מדרגות לולייני, היוצא מתוך ארון ספרים. החדר מלא בכל מיני פיצ'פקעס שקשורים בקוסם הבריטי: מפתחות בצורה ינשופית, ספל שתייה עם סמל של "אוכלי המוות" עליו. ניתן לבקש לקנות את הספל בעמדת הקבלה. גם האח המעוצב בצבעים חמימים ניצב בחדרים אלה ויכניס אתכם לאווירה. ליד האסלה יש חץ המורה אל כניסה למשרד הקסמים. למרבה הצער ולמרות האמון הרב שנתתי בשיתוף הפעולה בין משרד הקסמים למלון, התקשיתי להיכנס דרך הקיר אל משרד הקסמים. בינינו, לא כל כך כיף להיכנס דרך הג'ורה למשרד הקסמים אז אולי מדובר בהקלה מסוימת.

וגם הרמיוני נכנסה למלון
וגם הרמיוני נכנסה למלון

ועכשיו לשורת המחיר, שאומנם יקר אבל לא יקר מאוד ביחס למלונות אחרים בלונדון. עבור זוג לילה בחדר הקוסמים כולל ארוחת בוקר וסיור רגלי תשלמו 249 ליש"ט (1,516 שקל) בתוספת של 60 ליש"ט לילד נוסף ו-72 ליש"ט למבוגר נוסף. עבור זוג הרוצה ליהנות מארוחת בוקר, לילה אחד בחדר הקוסמים, סיור רגלי וגם כרטיסים לסטודיו של וורנר ברוס הכוללים תחבורה מתחנת ויקטוריה לסטודיו המחיר הוא 363 ליש"ט (2,210 שקל). אם תבחרו לוותר על הסיורים אבל ליהנות מהחדר כולל ארוחת בוקר המחיר הוא 209 ליש"ט (1,272 שקל) לזוג. ככה זה כשרוצים להגשים חלום ילדות.

בחזרה למדריך המרוכז "הארי פוטר בלונדון"

 

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com