מלונות זולים בלונדון: איפה אפשר לישון בתשעה פאונד ללילה?

מלונות זולים בלונדון: איפה אפשר לישון בתשעה פאונד ללילה?

לפני שאענה על השאלה המופיעה בכותרת כדאי לומר כמה מילים על מלונות זולים בלונדון. הדבר הכי חשוב לפני שבוחרים להזמין מלון זול הוא לדעת למה לצפות. בדומה לטיסות לואו-קוסט שבסיס הטיסה זול מאוד, אבל אתם תשלמו על כל תוספת שתבחרו להזמין, ככה גם ביחס למלונות זולים. רוצים חדר עם חלון הפונה החוצה? רוצים מגבות? רוצה שתיכנס מנקה לטאטא ולהבריק את החדר בכל יום? רוצה מייבש שיער? כל אחד מהמרכיבים האלה הם בתשלום נוסף. אם אין לכם בעיה להיזרק כמו נווד אנגלי במאה ה18 ולהסתפק במים זורמים ומיטה מוצעת אין ספק שתחסכו בענק. אם החלטתם שמקומכם עם שאר בני האדם בציוויליזציה המערבית מזל טוב! שלמו סדר גודל של 50-60 פאונד ללילה והרגישו מתורבתים. אמנם זול ביחס ללונדון כמובן, אבל לא כמו שזה נשמע.

אחרי ההקדמה החשובה הזו: בואו נדבר על מלון ב9 פאונד ללילה. במיקום נוח בלונדון שבו תתעוררו לגן העדן הלונדוני. מלון Point A Hotels הממוקם ב118-120 Westminster Bridge אכן מציע חדרים בסכום המצחיק הזה. שווה? תחליטו בעצמכם.

החדרים אמנם קטנים אבל המיטה רחבה למדי; יש שידה לצד כל מיטה; שולחן מודולרי שיכול להפוך לשולחן כתיבה בשעת הצורך; השירותים גם הם קטנים; משטח מוגבה מעט בסמוך לשירותים משמש כמקלחת; התקרה מעט נמוכה ואם הגובה שלכם מעט יותר מ1.85 יתכן שתחושו צפיפות מסוימת במקלחת. באופן כללי החדרים נקיים.

אבל שוב, המיקום כנראה מנצח את הכל. 10-15 דק' הליכה מהביג-בן. אם אתם פחות בעניין של צעדה ביום סגריר יש כמובן את תחנת הרכבת הסמוכה Lambeth North tube station שתביא אתכם לפיקדילי או לבייקר סטריט. הצוות של המלון ידוע בדרך כלל כנחמד. דבר אחד חשוב לדעת: לא ניתן לקבל את התשלום בחזרה במקרה של ביטול. לכל היותר תקבל וואצ'ר לשימוש עתידי. רוצים לשמוע חוויות מביקור במלון זול בלונדון ? קראו את "אני ואמא שלי היינו בלונדון"

מלונות נוספים בלונדון במחיר זול:

Belgrave House Hotel –החל מ25 פאונד ללילה

 Strand Continental hotel – החל מ25 פאונד ללילה

Gresham Hotel – החל מ45 פאונד ללילה

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com