נסעתי עם אשתי ללונדון

נסעתי עם אשתי אם לא מעט חששות, זו הייתה הפעם הראשונה שלנו בלונדון ולא נערכנו כמו שאנחנו נערכים בדרך כלל בטיסות לחו"ל. קבענו איסוף ולילה ראשון בבית מלון, אבל לגבי אתרי הטיולים השארנו אותם "פתוחים" וסמכנו על מה ששמענו על העיר, שיש בה המון אפשרויות ואפשר לזרום. החלטנו לטוס לשדה התעופה בלוטון דרך דיל מדהים שמצאנו ברשת במחיר נמוך מאוד. המלצה טובה היא לחפש טיסות דרך חלון אינקוגניטו (נסתר), מה שיוריד את עלות הטיסה כי האלגוריתם של גוגל מכוון לזהות את תוצאות החיפוש ולהעלות את המחיר באופן הדרגתי. זו דרך טובה להוריד את המחיר ושווה לנסות אותה.

הגעה ללוטון ושם חיכה לנו אבי מהדר נסיעות , שעוד עזר לזוג ישראלים שנתקעו שם כי הנהג שלהם הבריז.
מלון swinton hotel – באזור קינגס קרוס קטן מאוד ובסיסי, אך נותן את כל הצרכים שצריך כי רוב היום לא הייתי בכלל בחדר.

יום הראשון:מתחילים עם סיבוב שופינג באוקספורד, ריגנט כמו כן קונים סים של ee
ומחדשים את האויסטר

טיסות ללונדון
יום השני: טיול לגריניץ וילאג כמו כן לקחנו את הרכבל בצד הלא נכון, מה שמצריך לחזור בחזרה איתו.כמו כן אזור פיקדילי ולסטר סקוואר.

יום השלישי: שוק בורו, חובה לבוא רעבים כי הכל (כמעט) טעים רצח, גשר לונדון וגשר הטאואר, אחר נסענו לקובנט גארדן והלכנו לנילס יארד אכלנו את הפיצה המדוברת , לא השתגענו. משם חזרנו ללסטר סקוואר וקנינו כרטיס למחזמר מוטאון

יום הרביעי: שוק פורטובלו חובה לבקר רצוי גם רעבים כי יש אוכל רחוב טעים. בערב הלכנו למחזמר מוטאון שהיה מדהים וסוחף עם שירים מדהים וידועים.

יום החמישי: שורודיץ האהובה , ביקור אצל הספר הטורקי הקבוע שלי כמו כן שוק בריק ליין והאזור, בוקס פארק . אחר כך נסענו (ודי הרבה) לראות את אחד המקומות שהם אבן דרך היסטורית במוסיקה וזה אולפני אבי רוז המפורסמים
יום השישי: ביקור ברציף 9 3/4 ובחנות ליד, ביקור בפארק קנסינגטון והארמון ואחר כך ביקור בקניון ווסטפילד