סיורי אמנות בלונדון

סיורי אמנות בלונדון בהדרכת כלנית – חובה לאוהבי האמנות, אך לא רק!

סיורי אמנות בלונדון בהדרכת כלנית שכנר לאופר הם סיורים מומלצים לכל מי שמגיע ללונדון ואוהב אמנות – בין אם מדובר בציור, בפיסול, בצילום, בוידאו, בעיצוב, במולטימדיה ועוד.

לונדון היא עיר עולם בדרגה ראשונה לצד ניו יורק, וכעיר כזו היא מציעה אינספור גלריות ומוזיאוני אמנות שהופכים אותה לאחד מהיעדים החשובים ביותר בעולם לאוהבי האמנות באשר הם.

העיר היא בית לאלפי יצירות אמנות מפורסמות שכל אוהבי אמנות, וגם כאלו שלא בקיעים כל כך, מכירים – החל מיצירות כמו "פורטרט עצמי עם שני עיגולים" של רמברנדט, "דיפטיכון מרילין" של אנדי וורהול, "מתרחצים באנייר" של ז'ורז' סרה, "חבצלות המים" של קלוד מונה, "המדונה בין הסלעים" של דה וינצ'י ועוד.

סיורי אמנות בלונדון בהדרכת כלנית  – לראות את לונדון מנקודת מבט אמנותית

אך מכיוון שיש המון מוזיאונים וגלריות ברחבי לונדון, שלא יבישו אף היצע של עיר אחרת בעולם (אפילו לא פריז, ניו יורק או אמסטרדם), קל מאוד ללכת "לאיבוד" בין המוזיאונים והגלריות, ולא באמת להבין מה רואים ביצירה, מה הביא את האמן לצייר את הציור ואיזה מסר הוא בכלל ניסה להעביר לצופה.

תוסיפו לזה את העובדה שלונדון היא עיר דינמית, משתנה ומתעדכנת ומדי חודש יש בה, בנוסף לתערוכות הקבועות בכל המוזיאונים והגלריות, המון תערוכות מתחלפות וזמניות.

כך שקל מאוד להתבלבל ולא לדעת לאן בדיוק ללכת בלונדון כדי לראות את התערוכות הקבועות והתערוכות הזמניות החשובות ביותר בזמן השהות שלכם בעיר.

בדיוק בשביל זה קיימים סיורים מודרכים בלונדון בעברית של המדריכה כלנית שכנר-לאופר, אמנית ישראלית המתגוררת בלונדון, בעלת בעלת תואר ראשון מהאקדמיה הגבוהה לאומנות בצלאל בירושלים ותואר שני באומנות מאוניברסיטת גולדסמית' בלונדון.

כלנית מלמדת צילום במוסדות שונים בעיר וגם מדריכת סיורים בלונדון המתמקדים בגלריות המפורסמות ביותר בעיר לצד גלריות ידועות פחות שלא תמצאו עליהם מידע כל כך באינטרנט או במדריכי הטיולים, אך הם אך בעלי אוצר אמנותי חשוב שבלי הסיור לא הייתם בכלל מודעים אליהם.

הסיורים מתמקדים בעיקר באמנות עכשווית וניתן להבין במהלכם באמת מה רואים במהלך הסיור, באופן מקצועי, מעניין ועמוק, ולא פורמלי, שיגרום לכם לחשוב ולהעריך את האמנות עוד יותר – ולא סתם לסמן V שביקרתם בתערוכה או במוזיאון כמו רוב התיירים בלונדון שלא עושים סיור אמנות.

הסיורים אורכים בין השעתיים-שעתיים וחצי במהלכם תצאו למסע בלתי נשכח בלונדון בעקבות המוזיאונים, הגלריות, היצירות והתערוכות החשובות בעיר, שנבחרים בקפידה על ידי כלנית.

יתרון נוסף בבחירת סיורי אמנות בעברית בלונדון בהדרכת כלנית, מלבד העובדה שאתם באמת מבינים ולומדים מדבריה של כלנית שמועברים בצורה מעניינת וקלה להבנה המכניסה אתכם ל"מאחורי הקלעים" של סצנת האמנות, הוא שהסיורים תמיד מעודכנים ומשתנים מחודש לחודש, מה שמבטיח לכם שבמהלך הביקור שלכם בלונדון תזכו לראות גם את התערוכות הזמניות החשובות ביותר בעיר.

הסיורים מתקיימים בעברית אך ישנם גם סיורים באנגלית, מה שמתאים גם למי שמטייל עם חברים או בני משפחה הדוברים אנגלית. כמו כן, הסיורים מתאימים גם למשפחות עם ילדים, שבעצמם לא יישארו אדישים לתוכן הסיור וליצירות אותם יראו, שיעוררו בהם השראה, חשיבה ויצירתיות לצד הערכה לאמנים וליצירות.

סיור אמנות בלונדון  של כלנית שונה מסיורי אמנות אחרים בעיר גם בזכות העובדה שבחלק גדול מהסיורים יהיו אף מפגשים עם אוצרי התערוכות, ובמהלך הסיורים מבקרים בשכונות רבות בלונדון כך שזוכים לראות גם את העיר מנקודת מבט אמנותית כמו בשכונת מייפר היוקרתית שרק בה יש 40 גלריות!

הזמינו עכשיו סיורי אמנות בלונדון בהדרכת כלנית !

כלנית מציעה מספר סיורי אמנות בעברית וגם באנגלית – סיורים בטייט מודרן, סיורים בנשיונל גלרי ובנשיונל פוטרט גלרי, סיורי גלריות במייפר ובשכונות נוספות ועוד.

ניתן להזמין סיור פרטי או סיור קבוצתי. מחיר לסיור קבוצתי הוא 30 ליש"ט לאדם בקבוצה. המחיר לסיור עבור ילדים מתחת לגיל 15 הוא שונה, יש לציין זאת בפני כלנית לפני הזמנת הסיור.

נקודת המפגש לסיור משתנה מסיור לסיור, עם ההרשמה יינתנו דרכי הגעה אפשריות לנקודת מפגש דרך המייל.

שימו לב שהסיורים מתעדכנים ומשתנים כל הזמן כדי להבטיח שתראו גם תערוכות משתנות וזמניות, לכן ניתן אף לערוך שני סיורים באותו חודש ועדיין לראות דברים שונים לגמרי.

להזמנת סיור פרטי פנו אל כלנית בוואטסאפ 7952302561 (0) 44+ או במייל calanit.sc@gmail.com

 

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com