האופנה והסטייל, האוכל והתרבות. ואולי הכל יחד. | למה ללונדון

למה ללונדון? כשהגענו כבר למסקנה שאנו חייבים קצת חופשה, ואנו מבינים שחופשה אמיתית שמנקה את הראש לא תהיה ממש בחצר האחורית שלנו, אנחנו מתחילים להתלבט בין שלל המקומות האטרקטיביים שמציעות לנו חברות התיירות והערים היפות בעולם, ברשימת הערים הפופולריות ביותר ולא בכדי, עומדת לה לונדון הקסומה בראש הרשימה.

תרבות עתיקה ועכשווית? יש, מסעדות גורמה ואוכל רחוב עשיר? יש ויש! אמנות? בשפע. וקניות? וואו. הקניות.

הנה קצת מהכל

אנגליה על שלל הגוונים שבה יכולה ומציעה לכם המבקרים הישראליים, כפרים ושדות מוריקים מסביבה של לונדון, פארקי ענק פסטורליים מלאים בחיות בר, אגמים ופינות ישיבה, פאבים אותנטיים שיזכירו לכם את כל הסרטים שראיתם ואנשים אדיבים שיודעים להסביר פנים ולהשאיר בנו רושם אנגלי מיוחד.

כבר בנחיתה בנמל התעופה ניתן ללמוד על הסדר המופתי בו האנגלים עובדים, תוך זמן קצר יחסית (כמות המבקרים בלונדון היא עצומה!) תהיו כבר בתוך מונית או אפילו באחת הרכבות המהירות (אמצעי התחבורה הפופולרי של לונדון והטוב בעולם!) ותוכלו להניח את המזוודות בחדר המלון שלכם, אין צורך לבחור במלון קרוב למרכז או יקר במיוחד, אמצעי התחבורה פשוטים ומהירים ותוכלו להגיע כל בוקר בתחילת המסלול היומי ליעדכם בקלות כאשר גם הדרך הופכת חוויה מלאת צבעים ותרבויות.

זכרו שהגעתם כדי להכיר את העיר ולא כדי לנפוש בחדר המלון… כך שמלון יקר לא יקדם אתכם, את הכסף שמרו לשופינג… אתם תרצו לקנות ולקנות ולא תדעו מתי לעצור. לכל סגנון לבוש או שגעון שעולה בראשכם תוכלו למצוא חנות או איזור מיוחד בלונדון במרחק נסיעה של כמה דקות.

מגוון המאכלים המוצעים לתייר הישראלי, גם לשומר הכשרות, הוא בלתי נדלה. מסעדות רבות מכל הסוגים כאשר שומרי הכשרות יוכלו למצוא מחלקות כשרות שלמות גם באיזורים נבחרים בלונדון וגם כמעט בכל מרכול המכבד את עצמו. מעבר לכך עשרות מוצרים סגורים ניתנים לרכישה ואינם דורשים כשרות כגון פירות חתוכים (טיפ חשוב לדרך!) שתיה קלה ועוד…

אז מה יחכה לכם באתר?

אם אתם מגיעים בפעם הראשונה לעיר הזו, אל תפחדו להיות "תיירים", בקרו בכל "מגנטי התיירים" הידועים, החל מגלגל הענק דרך מאדאם טוסו, קניון ההרודס המרשים עם שייט בנהר וחנות המומינים בקובנט גרדן. אלו חוויות שכל תייר ישמח להכיר בפעם הראשונה, בפעם החמישית כנראה שתרצו להכיר מקומות ייחודיים יותר וגם עליהם נדבר, אבל אם חוזרים רגע לכותרת המאמר, כל התלבטות שיש לכם בין עיר אחרת בעולם, לא עומדת במבחן ההיצע העשיר של העיר הזו מלבד המחיר, לונדון אכן יקרה יותר מאיזורים אחרים באירופה או בארה"ב וקשה (אך ניתן!) למצוא בה מוצרים זולים כמו שניתן למשל למצוא בניו יורק, אך לא מדובר על מחיר שיד אדם ממוצע אינה משגת או שלא ניתן להתפשר, אנו נעזור לכם לצאת ללונדון ולחזור בלי להוציא יותר מדיי- ולחזור עם חוויות שלא הייתם עוברים בעיר אחרת.

מקווים שתהנו!

הנה עוד הצעות הגשה של לונדון

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com