春节 תוציאו את הצ'ופסיטקס: ראש השנה הסיני מגיע ללונדון!

🎉🎉 ראש השנה הסיני מגיע ללונדון 🎉🎉

השנה ראש השנה הסיני נופל על 18 בפברואר, אז אם אתם מתכוונים להשתתף בחגיגות אחינו הסינים אל תשכיחו להכניס אותו לגוגל קלנדר שלכם Fireworks on Google Android 8.1. בלונדון יחגגו בעיקר באיזור צ'יינה טאון ווסט-אנד. בכיכר טרפלגר יהיה מצעד ענקי וצבעוני במיוחד שבו עם צבעים, זיקוקים ותהלוכה לא קצרה.

קצת היסטוריה סינית: חגיגות ראש השנה הסיני נועדו בכדי לחלוק כבוד לאבות הקדמונים. המשפחה נוהגת לסעוד ביחד בארוחה חגיגית ולהעניק מתנות אדומות זה לזה (נגיע בהמשך למנהג הנוכחי). לפני החג נוהגים לנקות את הבית וכך מחליפים את מזל השנה הקודמת במזל הנוכחי, שמקווים שיהיה טוב יותר.

הנה כמה טיפים שיסדרו לכם את הראש

דבר ראשון תתלבשו חם אבל ובלבוש נוח. אתם הולכים לעמוד על הרגליים לא מעט שעות ולכן כדאי שהנעליים יהיו סבילות ולא תגלו שחזרתם למלון ופיתחתם דלקת קלה בבוהנות הרגליים. כדאי גם לזכור להצטייד בכפפות מתאימות, יהיה קר בחוץ אבל אתם תרצו לצלם כל רגע ולכן לא כדאי להצטייד בכפפה המתאימה לדוב גריזלי.

יהיו לא מעט סינים באזור, אז ידיעת השפה האנגלית לא מספיקה הפעם בשביל להתחבב על ההמון. הנה כמה ברכות שימושיות שיהפכו כמה סינים לידידים הטובים ביותר שלכם. San san knee fy lock זה "שנה טובה"; gong she fa tsai "שתהיה שנה משגשגת". במנדרינית זה מעט שונה אבל הכיוון הכללי דומה.

השנה החג יהיה בסימן "שנת הכלב"🐕. לילדי השנים 1934, 1946, 1958, 1970, 1982, 1994, 2006 זה בוודאי לא חידוש אחרי הכול הם נולדו בשנת הכלב. הנולדים בשנה הזו על פי האמונה הסינית העממית מתאפיינים בנאמנות ואומץ ובזנב ארוך. סתם, רק שתי התכונות הראשונות 😉. התהלוכה תהיה בסימן כלבים, אין לנו מושג איך נשמעים כלבים בסינית אז נמחיש זאת באמצעות התמונה הבאה.

מדריך פברואר 2018 בלונדון
שנת הכלב בלונדון
למי קראת כלב?

אומנם בסין צריך להיזהר עם האוכל שאוכלים ברחוב, אבל בלונדון בחגיגות "שנת הכלב" תוכלו לאכול כל מה שקשור בחג הסיני. באופן מעניין 'המאכל' הכי מסורתי של חג זה הם צלחות של עופות שלמים או צלחות דגים. העוף מסמל את האושר העתידי לכל משפחה והדגים מבטיחים שבשנה הבאה נזכה לכל מה שצריך ואולי אפילו יותר. אם אתם רוצים לחגוג במסעדה סינית תזמינו מראש מקומות, כי אחרת אין סיכוי שתמצאו.

אבל המסורת הכי משמעותית בחג הזה היא ללבוש בגד אדום! זה יבטיח שהשנה הבאה תהיה מלאה במזל. להשלמת המראה הסיני הצטיידו באקססוריז מסורתיים כמו בובות כלבים קטנטנות או קישוטים לבית.

 

 

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com