ליהנות מהחורף בלונדון: מדריך לחודש נובמבר

לונדון בחודש נובמבר מתעטפת לא פעם בשמיכה לבנה של שלג. אומנם העיר בדרך כלל פחות מושלגת מערי בירה אחרות באירופה אך עדיין יש לקחת זאת בחשבון. כרגע (והדגש הוא על כרגע) לא צפויים המון ימים מושלגים או אפילו רטובים מדי. לקראת סוף החודש הטמפרטורה עשויה לרדת אל מתחת ל0 מעלות. אל תשכחו לקחת בגדים חמים – יהיה קר. אז בואו נצא לדרך עם ה- מדריך לחודש נובמבר.

אטרקציות בלונדון

טוב, אחרי שיצאנו מעמדת ה"פולניה" בואו נתכנס לשיחה על לונדון בנובמבר (על כוס תה עם חלב כמובן). את השיטוט בלונדון נתחיל באירועים המיוחדים שמתקיימים בתקופה הזו של השנה.

מופע כלי רכב

1. מופע כלי רכב שנתי המתרחש רק יום אחד בשנה, ומסכם 125 שנות תחבורה של כלי רכב ממונעים. המופע חולף ברחוב ריג'נט (שנסגר לתנועה ביום זה) ומתוך כלי הרכב מנופפים בידיהם נהגים הלבושים ברוח התקופה בה יוצרה המכונית. המגוון הוא גדול מאוד ולצד רכבים הנראים כמו כרכרות משופרות ישנם גם רכבים חשמליים שכמעט ואינם מזהמים. בשלב מסוים כמובן הרכבים נעצרים וניתן להתרשם מקרוב מן הבוכנות העתיקות או המנועים החדישים ואפילו לתת לילדים להתיישב ליד ההגה. את התהלוכה מלווה מוזיקת רחוב. קישור לאתר המופע כאן.

מתי: 4.11

כמה: חינם

איפה: Regent Street

זיקוקים

2. צפייה בשמיים הסתוויים של לונדון מוארים בזיקוקים היא אירוע מרשים. מאחורי כל הכיף והפיצוצים החביבים מתחבא אירוע היסטורי די טראגי. חייל קתולי בשם גאי פוקס שניסה להתנקש בחיי המלך ג'יימס ה1 והלורדים בבית הפרלמנט בגלל יחסם לדת הקתולית. הניסיון אמנם כשל אבל שמי לונדון זוכים לתזכורת שנתית. בובתו של גאי פוקס מועלת על המוקד בטקס חגיגי. לצד הזיקוקים אפשר ליהנות מאוכל ושתייה כמובן ולהביט בשמיים הצבועים. ניתן לצפות בזיקוקים ממתחמים ברחבי העיר. חלקם בתשלום ואחרים בחינם. קישור לאתר שמרכז את כל פרטי האירוע כאן.

מתי:5.11

כמה: חלק מהאתרים הם בתשלום. המחירים נעים בין 8-10 פאונד למבוגרים ו2-4 פאונד לילדים.

איפה: פשוט להרים את הראש לשמיים או להיכנס לאחד המתחמים הקיימים.

פסטיבל ג'אז

3. פסטיבל הג'אז של לונדון חוגג 25 שנים. דמויות מוכרות בעולם הג'אז לצד כישרונות עולים מופיעים השנה. במשך עשרה ימים יתקיימו הופעות באתרי מוסיקה ידועים בלונדון כמו Barbican, Royal Festival Hall, Kings Place. בין המופיעים אגדות ג'אז כמו פאט מאת'ני ופאולו קונטה. קישור לאתר הפסטיבל כאן.

מתי: 10-18 בנובמבר

כמה: החל מ16 פאונד ועד ל70 פאונד.

איפה: אתרים שונים בעיר.

פסטיבל פארק החורף

4. הכריסמס אומנם יגיע רק בעוד חודשיים, אבל כבר בנובמבר לונדון מתחילה לחלק מתנות כאילו הייתה סנטה קלאוס. בהייד-פארק תוכלו להרגיש היטב את אווירת החג המתקרב. זו השנה ה11 בה מתקיים פסטיבל החורף בפארק. לילדים מדובר בגן עדן של ממש- החלקה על הקרח; בר על הקרח; גלגל ענק שממנו ניתן לראות את קו הרקיע של העיר; יצורים ימיים ומיתולוגיים העשויים מקרח; קרוסלה ועוד. רעבים? מסעדות, ברים ואל תדלגו על המסעדה הגרמנית המציעה נקניקים משובחים. קישור לאירועים המתקיימים בהייד-פארק כאן.

מתי: 17 בנובמבר עד ה1 בינואר.

כמה: הכניסה לפסטיבל היא בחינם אבל חלק מהמתקנים כרוכים בתשלום.

איפה: Hyde Park

אולפני הארי פוטר

5. בית הספר לקוסמות הוגוורטס באולפני וורנר-ברוס. הארי פוטר מעולם לא היה חורפי יותר. שחזור של בי"ס מסדרת הספרים והסרטים האהובה, שלא מפסיקה להמציא את עצמה מחדש. עצי חג; נטיפי קרח; אח דולקת; חדרי קבוצת גריפינדור והעתק של הטירה המפורסמת מכוסה בקרח. קישור לתערוכה כאן.

מתי: 18 בנובמבר עד ה28 בינואר 2018.

כמה: מבוגר-69 פאונד, ילדים-64 פאונד, משפחתי-256 פאונד.

איפה: Studio Tour Drive, Leavesden WD25 7LR

אליפות סוף השנה בטניס

6. אליפות סוף השנה בטניס נערכת בלונדון משנת 2009. באליפות משתתפים שמונה השחקנים המצטיינים של השנה החולפת. בשנה שעברה שיחקו בגמר אנדי מארי ונובאק דג'וקוביץ' שלא משתתפים השנה. במוקד התחרות השנה יעמדו רוג'ר פדרר ורפאל נדאל. גם התחרויות למשחקי זוגות נערכים בתחרות זו וכוללים את המצטיינים בקטגוריה זו. המשחקים במתקיימים באולם הO2 שאירח בעבר את אולימפיאדת לונדון ואירועי תרבות נוספים. 20,000 מקומות מכיל האולם שיארח את ברי המזל שיצליחו להשיג כרטיסים. קישור לאתר קניית כרטיסים לתחרות כאן.

מתי: 12-19 בנובמבר

כמה:מבוגר- בין 20 ל100 פאונד, ילד- בין 12 ל70 פאונד (במידה ונותרו כרטיסים)

איפה: Peninsula Square, London SE10 0DX.

בנוסף לאירועים המיוחדים תוכלו למצוא כמובן בקישור הבא מגוון של אטרקציות בלונדון באתר שלנו.

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com