חודש הלהט"ב בבירה הבריטית: גיי פרינדלי עושים את לונדון בשלושה ימים

עם ליש"ט חלש יחסית, חורף סביר וים של אפשרויות לבילוי, לונדון היא עיר נפלאה למטיילים של הקהילה הגאה (ובכלל). עבור גייז, לסביות, ביסקסואלים וטרנסג'נדרים, עם למעלה מ400 להטב"ים לונדון היא כתר ה"גיי-פרינדלי" של העולם. לונדון היא ביתן של שכונות נהדרות כמו הסוהו,ווקסהול (Vauxhall), בלומסברי (Bloomsbury) וגם חלקים ממזרח לונדון. כל שכונה/אזור מציע מגוון אינסופי של אטרקציות שתפורות במיוחד לקהילה. ואיך בוחרים מהמבחר הכל כך גדול הזה? עם התזוזה ממרכז לונדון לדרומה, הנה כמה נקודות שאסור לפספס.

יום מספר 1- תרבות (לא רק אוסקר ווילד)

מומלץ לפתוח את היום בצפון מרכז העיר (הגייז של סוהו בלשון ההמונים) שבשכונת בלומסברי. עם בראנץ' ב Giraffe(כתובת: 19-21, Brunswick Centre).

גיי בר ג'ירף לונדון
בר-מסעדה הג'ירף לונדון

אחרי שתתמלאו, המשיכו לחנות הספרים הגייז הראשונה בבריטניה (כתובת: 66,Marchmont Street) החנות שעלתה לאוויר בשנת 1979, נשאה על כתפיה במשך 3 עשורים את התואר "ידידותית לגייז ולסטרייטים". בתקופה ההיא היה קשה מאוד למצוא כותרים של סופרים מהקהילה והחנות הייתה פורצת דרך. בין הסופרים והמשוררים שתוכלו למצוא שם: אלן גינסברג, שרלוט מנדלסון, פטריק גייל.

גם ספרים החוקרים את ההיסטוריה של הקהילה כמו אלה של היסטוריון מאט קוק נמצאים שם על המדפים.
אחרי שנרגעתם מהחוויה התרבותית המסעירה, תנוחו קצת בכיכר ראסל ותצפתו על העוברים והשבים. משם תוכלו להמשיך למוזיאון הבריטי שבקצהו המערבי של רחוב ראסל. אפשרות נוספת היא להמשיך לספריית הנשים (כתובת:25 ,Old Castle Street), שם תוכלו למצוא תערוכות, אירועים ומלא מופעים.

יום מס' 2 – הכסף של הקהילה שווה יותר

קניות זה לונדון, כולם יודעים. למתלבשים שלא משקיעים נפתח ברחוב אוקספורד (Oxford Circus), רחוב המותגים הגדול. המשיכו במורדות הרחוב עד לרחוב רג'נט (Regent Streets) כדי ליהנות מחנויות כמו H&M, זארה ומנגו. משם נמשיך לרחוב המקסים קרנבי(Carnaby Street) בשביל "דיזל" חדישים. תוכלו לעצור לשתייה בפאב הקלאסי התוססShakespeare's Head (כתובת: 29Great Marlborough St)  ולנשנש מנת פיש אנד צ'יפס.

חובבי הוינטאג' מחבבים את מזרח לונדון בזכות האמנים המקומיים, המעצבים ואופנת הרחוב הייחודית. אזור Shoreditch/Brick Lane הוא שוק הפשפשים של לונדון. בכך יום ראשון,תלרלרו שם עם המוכרים ותחפשו שמעטס. לכו לראות גם מה קורה בשכונת "איסט אנדרס" בפאב  George & Dragon (כתובת: 2 Hackney Rd) או בפאב, המיועד לחברות מועדון לסביות בלבד איקאות, ב'וצות וכל מה שתרצו)Glass Bar כתובת: 190 (Euston Rd. הכניסה לנשים בלבד, בפאונד בודד ועלוב.

יום מס' 3 – הורסססססססס

את היום הזה נתחיל עם ארוחת בוקר מושחתת ב – Breakfast Club (כתובת:33 D'Arblay St). משם תוכלו להתקשט באופנה חדשה ברחוב רופרט' (Rupert Street), שנמצא בין הסוהו לצ'יינה טאון, רחוב גייז ידוע.
משם, תוכלו להמשיך לרחוב ברואר (Brewer Street), גם רחוב מוכר גיי פרינדלי, בזכות המועדונים והחנויות שלו. החנות למשחקי מבוגרים Prowler (כתובת: 5-7Brewer Street). למשקה ראשון של ערב תוכלו לבקר ב – Village (כתובת:81 Wardour Street, ולצפות ברקדני go-go, או המשיכו לבר הנשים – Candy Bar (כתובת:  4 Carlisle Stׁׂׂ).

קצת אנרגיה ופחמימות עם ארוחת בוקר טובה, הגיעו אל Balans Soho (כתובת: 60-62Old Compton Street, . המקום פתוח עד 6 בבוקר באמצע השבוע ו-5 בבוקר בסופי שבוע, הרגע הנכון ביותר ללכת לישון.

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com