כל מה שצריך לדעת על חגיגות סנט פטריק דיי בלונדון

הו, סנט פטריק דיי בלונדון!

פטריק החביב נולד למשפחה בריטית בת לתרבות הרומאית, בכפר בבריטניה שנקרא בנאוום, שמקומו לא ידוע כיום. אביו היה קלפורניוס, אזרח רומאי, בן למשפחה נוצרית דתית. בהיותו בן שש עשרה נשבה פטריק על ידי שודדים אירים, אשר פשטו על כפרו ולקחו בשבי אלפי אנשים. פטריק נמכר כעבד באירלנד. לפי המסורת הנוצרית, חזיון שנגלה לפטריק בחלום ציווה עליו להמשיך ולהפיץ את הנצרות באירלנד וכך להחזיר לשוביו טובה תחת רעה. סנט פטריק דיי בלונדון נולד.

ללכת בעקבות פטריק הקדוש

ב18 במרץ מדי שנה מציינת הממלכה את האירוע. בכיכר טרפלגר מתקיימת תהלוכה הפתוחה לקהל הרחב. רבבות צועדים במרכז לונדון כשהם לבושים במיטב הבגדים המסורתיים של אירלנד. מגוון רב של צועדים ימלא את הרחובות. קבוצות ספורט; להקות צועדים; בתי ספר לריקוד אירי ועוד. הצעדה יוצאת לדרך בשעה 12:00 מכיכר פיקידלי ועוברת בנקודות ציון ידועות כמו מלון ריץ' וכיכר טרפלגר. הצעדה שהתחילה לפני 16 שנה מושכת בשנים האחרונות יותר מ 150,000 אנשים מדי שנה. קחו בחשבון שיהיה צפוף.

צעדת סנט פטריק דיי בלונדון
הצעדה המסורתית ביום סנט פטריק
פסטיבלים ותערוכות

עוד לפני הצעדה מתקיים פסטיבל ענק שמקבל את פני הצועדים. אוכל; מוסיקה; שירים וריקודים; תרבות ואמנות שמייצגים נאמנה את הרוח של אחותה הקטנה של אנגליה, אירלנד. בין 16 ל18 במרץ תוכלו ליהנות מכל מה שאירלנד מציעה, אבל בלונדון.
שלוש תערוכות חינמיות פתוחות לקהל הרחב:

התערוכה של פאולין פיוויק (21-1 במרץ)

אחת האמניות הכי חשובות שהצמיחה אירלנד. פיוויק שוטטה ברחבי העולם (בין השאר שנתיים עם שבטים מאורים) וצברה הרבה חוויות שאותם תיעדה בציורים מרהיבים.

IamIrish Photographic Exhibition כל במרץ-13 אפריל

תערוכת צילום של האמנית האירית ממוצא אפריקאי שמתעדת את ההרגשה של איך זה להיות אירי שחור באמצעות צילומים של אירים שמעורבים גזעית אף הם.

תערוכת ילדי לונדון

ילדי בי"ס הוזמנו לעצב כרזה למצעד סנט פטריק הקדוש. הכרזות שזכו בתחרות בית ספרית ייתלו בבניין העירייה מה-10 במרץ ועד ל-14 באפריל.

פסטיבל הסרטים האירי

פסטיבל הסרטים האירי אומנם כבר התחיל ב19 בפברואר אבל יגיע לשיאו מה-16 במרץ עד ל18 במרץ עם מרתון סרטים איריים קצרים ומשובחים. כל הסרטים קשורים להווי העולם האירי וזו הזדמנות טובה להכיר את העולם הקתולי הנוקשה יחסית של האומה האירית. במיוחד עבורנו הישראלים חלק מהסרטים ללא עלות!
https://www.youtube.com/watch?v=bn8LazinQtQ

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com