אז מי יצלם אתכם בלונדון?

אז מי יצלם איתכם בלונדון, או יותר נכון מי תצלם איתכם.. כשאנו טסים אנו לוקחים איתנו את המצלמה הטובה ביותר שלנו ומקווים לחזור עם התמונות הטובות ביותר, בכל זאת, לא כל יום אנחנו בעיר המדהימה הזו, להפתעתנו גילינו שיש מי שלקחה את האתגר הזה צעד אחד קדימה, ממש עכשיו בחודש אוגוסט, נמצאת מורן , צלמת מקצועית בלונדון המכירה את העיר ואת המקומות היפים ביותר בה, חמושה במצלמה והרבה אהבה למקצוע, ואתם מוזמנים ליצור קשר ולהכין לעצמכם אלבום של פעם בחיים… כך היא כותבת לנו:
היי! שמי מורן, אני צלמת המתמחה בצילומי ילדים, משפחות, בוק דוגמנות ובנוסף אני עורכת וצלמת וידאו, נוסעים ללונדון במהלך חודש אוגוסט ובא לכם צילומים ומזכרת שתשאר מהעיר המדהימה הזו ומהחוויה המיוחדת שלכם הקיץ? (ניתן גם להזמין צילומים לחודש נובמבר/דצמבר)

אני מציעה חבילות בוק בת מצווה, בוק בר מצווה, צילומי ילדים, צילומי משפחה וזוגיות ברחבי לונדון היפיפייה! בנוסף תקבלו במתנה וידאו של רגעים מיום הצילומים ערוכים עם שיר לבחירתכם.
יש לכם ילד או ילדה החוגגים את שנת המצווה בקרוב ? מה יותר מיוחד מבוק שונה ומדליק בלונדון
 
תוכלו לבחור כמה שעות צילום תרצו, באילו אזורים ובכמה לוקיישנים! אשמח לבנות לכם מסלול צילומים בהתאם לאתרים בהם תרצו לבקר ולהצטלם. 
 
אני מכירה את לונדון מעולה, מכירה אתרים יפייפים ומיוחדים לצילום ואשמח לשמש צלמת בחוויה המדהימה שלכם! בוק בשכונת נוטינג היל הציורית, צילומים בפארקים הירוקים דוגמת היידפארק, או בפארק סיינט ג'יימס הסמוך לבקינגהאם פאלאס. לחובבי האווירה האורבנית ניתן להצטלם בקובנט גארדן או בשוק קמדן הצבעוני עם הסמטאות הקסומות. כמובן שתוכלו להצטלם באטרקציות המוכרות דוגמת כנסיית ווסטמינסטר אבי, סמוך לגלגל הענק בלונדון (הלונדון איי) ובתא הטלפון האדום המפורסם 🙂 הלוקיישנים לבחירתכם החופשית ! ויש המון ממה לבחור. 
 
מצרפת לכם פה מספר דוגמאות מבוק בת מצווה בשכונת נוטינג היל היפיפיה שבלונדון! 
מוזמנים ליצור קשר איתי בדרכים הבאות 🙂
0507361228
 
facebook/instagram- 
@pumpkinartphotography
 
 
Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com