טיסות אל על ללונדון

כל מה שרציתם לדעתם על טיסות אל על ללונדון ועל חברת אל על.

טיסות אל על ללונדון

חברת התעופה הישראלית אל על מזמינה אתכם לטוס איתה ללונדון ומבטיחה לכם הרגשה של בית לאורך כל הטיסה. טיסות אל על ללונדון מבטיחות ללקוחותיה חמש שעות של בטיחות, שירות אדיב ומפנק של צוות הטיסה והנאה ממגוון התוכניות של VOD  לבחירתכם.

טיסות אל על ללונדון נוחתות בשדות התעופה הית'רו ולוטון. חשוב מאוד לשים לב ליעד הנחיתה בגלל המרחק המשמעותי בין שדות התעופה השונים.

עלות כרטיס הטיסה ללונדון תלויה בעונה בה תבחרו לטוס והאם מדובר בעונת החגים או לא. כך למשל, טיסות אל על ללונדון לחמישה ימים באמצע השבוע בעונת הקיץ יכולות לעלות כ- 470$ ובעונת החורף כ- 400$. במהלך חג החנוכה למשל, טיסה למשך כל ימי החג תעלה כ- 460$ וטיסה לשבוע חגיגות חג המולד, תעלה גם כן כ- 460$. כאשר בוחרים טיסה באתר של חברת אל על, מוצגות בפניכם אפשרויות נוספות פרט לזו שרציתם. מדובר בפונקציה מאוד נוחה כיוון שככה תוכלו לשחק אם הימים קדימה ואחורה וכך להוזיל את מחיר כרטיס הטיסה.

איך הכל התחיל?

חברת התעופה "אל על נתיבי אויר לישראל", או בשמה הקצר "אל על", פועלת מאז 1948 ומהווה היום את חברת התעופה הגדולה ביותר במדינה ואת חברת הדגל שלה.

לחברת התעופה אל על ישנם מספר מאפיינים הייחודיים לה, בהם הקפדה על הסדרי ביטחון ואבטחה, הימנעות מהפעלת טיסות בשבתות, הימנעות מהפעלת טיסות במועדי ישראל והקפדה על שמירת הכשרות.

בתחילת ימיה ובמשך שנים רבות, היתה החברה בבעלותה של ממשלת ישראל, אך בשנת 2005, לאחר שמניות החברה הוצעו לשכר בבורסה, מי שלקח את הבעלות על חברת התעופה אל על, היא חברת כנפיים אחזקות בע"מ.

כמו כן, בתחילת שנותיה, לקחה חברת אל על חלק פעיל במבצעי העלייה הגדולים לארץ ישראל מארצות ערב, מאתיופיה ומחבר העמים וכך לאורך השנים שיקפה את יחסיה הבינלאומיים של ישראל עם מדינות העולם ובמיוחד עם השכנות שלה.

הסלוגן של החברה, "הכי בבית בעולם", נותן לא רק הרגשה של חום וביטחון שהנוסעים ירגישו עם החברה, אלא גם את התחושה שלא משנה לאן תבחרו לטוס בעולם, הבית שלכם, ישראל, תמיד איתכם.

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com