טיסות ללונדון easyjet

ישנן מגוון חברות, ישראליות וזרות, שמטיסות מישראל ללונדון. חלק מהחברות מבטיחות טיסות ללונדון זולות יותר וחלקן פחות, אבל אם אתם מחפשים את הטיסות הכי זולות, נוחות ומהירות, חשוב שתכירו את הטיסות ללונדון עם easyjet.

Easyjet – איך הכל התחיל?

Easyjet, חברת תעופה בריטית שהוקמה בשנת 1995 ובסיסה הראשי נמצא בנמל התעופה לוטון שבאזור לונדון. בישראל התחילו טיסות ללונדון עם easyjet בשנת 2009, כאשר כבר בשנת 2015 החברה נחשבה לחברת התעופה הרביעית הגדולה ביותר בגודלה בעולם מבחינת כמות הנוסעים.

טיסות ללונדון עם easyjet הן לא היעד היחיד של החברה, כמו כן החברה מקיימת טיסות מישראל ל 11 יעדים נוספים: אמסטרדם, ברלין, מנצ'סטר, פריס, ליון, ניס, מילאנו, נאפולי, ונציה, באזל וג'נבה. בזמנו, מנכלי"ת החברה הודיעה שאין בכוונתם להתרחב ליעדים נוספים כיוון שלטענתה לאירופה יש פוטנציאל רב שלא מומש עד הסוף. היום החברה מפעילה טיסות ל 136 ערים באירופה, צפון אפריקה והמזרח התיכון. כל אלה נחשבות Low cost.

Easyjet היא חברת ה Low cost הראשונה שנכסה לשוק הישראלי והוזילה משמעותית את מחירי הטיסה לבירה המלכותית. בעונת הקיץ ניתן למצוא טיסות ללונדון עם easyjet במחיר נמוך מ 300$ לאדם ואילו בעונת החורף, במחיר נמוך מ 250$ לאדם.

הסיבה למחירים הנמוכים היא שהמחיר כולל את כרטיס הטיסה בלבד (הלוך וחזור). החברה מאפשרת לבחור דרך האינטרנט בתשלום נוסף מושבים וכבודה. אם אתם מעוניינים להגיע עם טרולי בלבד, חשוב שתשימו לב למידות המצוינות במדיניות החברה על מנת שלא תצטרכו לשלם קנס, אך החדשות המשמחות הן שאין הגבלה מבחינת המשקל. גם אם תצטרכו לשלם תוספת תשלום על המושבים או על מזוודה, המחיר עדיין יהיה יותר זול בחצי ממחיר של טיסה רגילה.

קחו איתכם לדרך

הנה כמה דברים שמומלץ לקחת איתכם ללונדון:

  1. מצלמה וכרטיס זיכרון.
  2. סוללות נטענות.
  3. אם אתם סטודנטים – תעודת סטודנט בינלאומית (מקנה הנחות בבתי קפה, מסעדות ועוד).
  4. כרית משענת לטיסה (כדי שאלו יהיו 5.5 שעות הכי נעימות).
  5. הרבה מצב רוח, אנרגיות חיוביות ונכונות להתאהב בעיר כל יום מחדש.
Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com