מירוץ Pancake day יוצא לדרך וכדאי שתתחילו להתאמן

יום הפנקייק (Pancake day)

מטורף – יום שלם סביב פנקייק. תגידו שזה לא החג הכי מתוק שאתם מכירים? 🥞

השנה נציין אותו ב13 בפברואר, ולמרות ש13 בחודש הוא לא תאריך שמביא המון מזל כוחו של הפנקייק כנראה יגבר בכוחו על התאריך הארור. בדרך כלל יום הפנקייק מוביל במהרה לבקשה לצדקה הנתרמת לארגונים וליחידים הזקוקים לכסף בימי החורף הקרירים של לונדון. חגיגה נוספת היא של מירוצי פנקייק במסגרתו אנשים ונשים רצים ופנקייקים בידם עד לקו הסיום (אל דאגה, הקלוריות שהם ישרפו בריצה יחזרו במהרה כמה דקות לאחר מכן).

כל הכסף הולך לצדקה ואתם רק אוכלים!

הנה כמה אירועים שתרצו לצפות בהם. מירוץ הפנקייק הפרלמנטרי מפגיש ראש בראש עיתונאים ופוליטיקאים שמתחרים זה בזה בריצה למרחק קצר כשהפנקייק בידם. מי דיבר על סיר לחץ פוליטי ולא קיבל? מי ינצח בדו קרב בין ראש הממשלה לגדעון לוי; משה גפני ושחר אילן; אורן חזן ועמית סגל. יוצא בשעה 10:00מ- Victoria Tower Gardens.

מירוץ נוסף ביום זה יעבוד על שרירי הידיים שלכם ויבדוק כמה פנקייקים תוכלו להכין בדקה שלמה. ההשתתפות היא מגילאי חמש ומעלה (מי המשוגע שנותן לילד בן חמש להתקרב לאש?). המירוץ הוא במימון London Bubble Theatre Company. תתחילו להעלות את רמת הסוכר כאן.

במירוץ הבא תצפו בצוותים של כמה משתתפים שצריכים כולם לצלוח מסלול קצר כשהם מקפיצים את הפנקייקים במחבת לכל האורך. המירוץ יוזנק ב12:30 וצפוי להסתיים במשהו כמו 13:30. המיקום המדויק הוא בסמיכות לBread Ahead Bakery School. המירוץ כולל כ-100 מתמודדים המחולקים ל25 קבוצות (כל קבוצה היא עד 4 משתתפים). עלות ההשתתפות היא 25 ליש"ט לאדם והכסף נתרם לצדקה עבור תכנית ציור הפועלת בבתי חולים בממלכה הבריטית.

כמובן שאם בא לכם לא רק להסתכל בגברים ונשים מזיעים מריצה תוכלו ליהנות מהפצצה מתוקה של פנקייק במסעדות הפועלות ברחבי לונדון. ב"ברקפסט קלאב" תוכלו לטעום קרפים ופנקייקים לצד מנות בראנץ' וצהריים מפנקות המוגשות עם ביצים; נקניקים; תפוחי אדמה ועוד. את הפנקייק תקבלו עם סירופים אירופאיים כמו פירות יער ווניל.  ב"Chez Lindsay" המהממת יגישו לכם פנקייקים מכוסמת ולצדם פירות ים ברוטב עבגניות וקוניאק. בJackson + Rye תקבלו פנקייקים קלאסיים עם ריבת חלב, בננה, סירופ מייפל, לפתן אוכמניות עם קצפת הבית.

נהייתי רעב 😋 משריין ביומן.

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com