לטייל בלונדון בעברית

אחת הדרכים המהנות לחוות את לונדון היא באמצעות סיורים מותאמים ואישיים בשפה העברית. סיור כזה מאפשר לחוויית הביקור להיות מקיפה יותר, בפרט כאשר אתם נוסעים עם ילדים שכנראה לא "שולטים" בשפה האנגלית. במקום שתבקרו במוזיאון והם יביטו בפלאפון בעצבנות, הם יזכו להסברים קלילים שכנראה לא יכלו לדעת לבדם. חשוב לדעת שלפני שמחליטים לבקר, לבדוק האם הסיור מתאים לגיל צעיר והאם יש צורך בהתארגנות של קבוצה מינימאלית. בנוסף במידה ובחרתם בסיור יש לבדוק את מזג האוויר שעלול למנוע סיור במקומות פתוחים.

הנה כמה אפשרויות לסיורים בעברית בלונדון.

לונדון אישי – מאחורי המיזם עומדת ישראלית שכבר כמה שנים מתגוררת בלונדון. הסיורים באמצעות חברה זו הם אישיים. בתיאום מראש ניתן גם להיערך לטיול של קבוצות. ניתן לבנות "שלד" לטיול בשיחת טלפון מקדמית ולקבל מידע על אירועים מעניינים בעיר כשתהיו בה (גם אם לא תבחרו לסייר באמצעות החברה). ניתן להזמין סוגים שונים של סיורים – קלאסי; שכונות; ילדים; פאבים; משולב; גלריות ואפילו סיור מחוץ לעיר.

ARTernative – שתי בחורות צעירות גילו את אהבתן המשותפת לאמנות ולטיולים. השלב הבא היה לבנות מסלול של אתרי האמנות הלונדונים (הן מציעות סיורים לאתרי אמנות במקומות נוספים באירופה). כאן כמובן הסיורים הם במוזיאונים האמנותיים של לונדון כמו ה"טייט מודרן" ו"הבריטיש מיוזיאום". ניתן לצאת אל סיורים פרטיים או סיורים בקבוצות. המחיר משתנה כמובן בהתאם. כדאי להתעדכן בלוח הסיורים מראש, הניתנים על ידי ישראלים המתגוררים בלונדון. גם כאן ניתן לקבל סיור אישי או קבוצתי בהתאם לצרכים שלכם (ולמחיר כמובן). נדרשת התחייבות של 5 פאונד לאדם במקרה של ביטול ב48 השעות קודם לסיור. אורך הסיורים המוצעים הוא של כ3 שעות. הסיורים הם מגוונים וכוללים סיורי טעימות; סיורים בלא כניסה לאתרים; סיורים במזרח לונדון ומעקב אחר אמנות הרחוב המתפתחת.

למי שמעוניין לחסוך כסף (וכבר שר דני סנדרסון  ״את רוצה לטוס לבזל ובלונדון קצת להתגלגל,אין לך כסף לפלאפל מה הדאווין שלך?״) וליהנות בכל זאת מחוויית הדרכה בעברית בלונדון מומלצת אפליקציית "מורה דרך אישי" שעלותה 59 ₪ בלבד. היא כוללת אתרים רבים בלונדון ולאחר הטענת הסיור על המכשיר איננה דורשת אינטרנט.

 

 

 

 

 

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com