מה ללבוש בחורף בלונדון? (נשים)

מי שקוראת את הטור הזה לא זקוקה לשכנוע שלונדון המושלגת היא מתנתו של האלוהים לעולם. ארמון המלכה, הביג בן ושלל האתרים שנחשבים לפיסות יופי בימים שבשגרה זוכים לנגיעת אמן בחורף. כל זה הוא כמובן טוב ויפה אבל השאלה שעדיין לא באה אל פתרונה היא: מה ללבוש בחורף בלונדון ?

מעיל – שכבות. שכבות. שכבות. אומנם במקומות סגורים כמו ברים, אולמות תיאטרון וחנויות תרגישו באמצע סאוונה אפריקאית, אבל כשתצאו תרגישו עננה צוננת תלווה את צעדיכן. האם קל ללבוש את המעיל? זו השאלה הראשונה החשובה. 4 שניות זה הזמן שאני מקציבה ללבישת מעיל. מעיל מסורבל הוא מעיל שלא יהיה כיף ללבוש אותו, אתן תתלבטו אם לצאת אתו ובסוף הוא ירגיש בודד על המתלה בחדר המלון. השאלה השנייה היא האם המעיל מגן מפני רוח? אמנם גשם יורד בלונדון, אבל בניגוד לגשם הישראלי הוא גשם נוח למדי, כמעט צמרירי. לעומת זאת הרוח הלונדונית עשויה להרגיש לכן כמו סטירה מצלצלת. אני יודעת כמה זה מפתה להשוויץ במעיל מהמם של דסיגואל אבל אם הוא לא יגן מפני הרוח הלונדונית חבל על המאמץ. השאלה האחרונה שצריך לשאול בנוגע למעיל היא כמה הוא ארוך? כדאי שהמעיל יסתיים מתחת לירכיים אחרת תמצאי עם נתח ירכיים צוננים כאילו יוצא הרגע מהקפואים ברמי לוי.

מגפיים – נשמע מעט טריוויאלי אבל הנעליים שתנעלי הן שיקבעו אם כפות הרגליים יתרטבו או ישמרו יבשות ונקיות. חשוב לזכור שלהצטייד במגפיים אטומים זה רק מחצית מהעבודה וכדאי שתבחרי מגפיים שיהיה לך נוח לצעוד בהן בין ביקור אחד למשנהו באוקספורד סטריט.

גרביונים- אם את לא רוצה לנחות בפריימרק במקרה חרום של עכוז קפוא מומלץ להצטייד בלפחות שני זוגות של גרביונים.

אקססוריז נוספים

כפפות- אם את מעוניינת בכפות ידיים נושמות כדאי להצטייד בכפפות סרוגות, אם את לא רוצה להתנסות בקור הלונדוני תעטי על ידייך הענוגות כפפות ידיים מעור.

צעיף- הרוח והגשם הם אויבים עיקשים ועלולים לחדור מבעד לשכבת המעיל. צעיף בצבעי הקשת יגרום אפילו לקשים והיבשושיים שבבריטים להגניב חיוך מנומס.

משקפי שמש- מה, למה? בטח אתן שואלות את עצמכן. הו, כמה פרובינציאלי! (מבטא בריטי מאונפף). הסיבה לכך היא שרמת הקרינה עומדת בעינה גם בחורף, ולפיכך גם הסכנות לראייה נותרות כפי שהן בקיץ. לכן, חשוב להרכיב משקפי שמש גם בחורף, לא רק בימים בהם השמש מציצה מבעד לעננים אלא גם כאשר מזג האוויר סגרירי.

לכתבות נוספות על אופנה בלונדון לחצי כאן.

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com