מחזות זמר בלונדון

"העולם הוא במה וכולנו שחקנים" כתב וויליאם שייקספיר. מה דעתכם על קפיצה לבמה המרכזית בעולם של הצגות התיאטרון הלוא היא לונדון? הפעם נתמקד בשלושה מחזות זמר בלונדון שותיקים יחסית שהפכו לקלאסיקות (אל דאגה, בעתיד נתמקד במחזות חדשים יחסית שכבר הפכו להצלחות מסחררות).

עלובי החיים – אחד ממחזות הזמר המצליחים בכל הזמנים שהוצג לראשונה ב1985. ז'אן ולז'אן שוחרר לאחר 19 שנים מן הכלא בו הועבד בפרך. הוא מנסה לחזור אל החיים בחוץ אבל סובל מנידוי מרוב תושבי העיירה. רק הבישוף הנחמד של העיירה מתנהג כלפי ולז'אן בחביבות. האחרון מרגיש צורך לגמול לו וגונב סחורה מכל מיני מקומות, עד שבאחד המקרים הוא נתפס. הבישוף שמוזמן להעיד במשטרה מחליט בניגוד לכל הגיון לשקר למשטרה ולאפשר לולז'אן להתחיל בחיים חדשים.

במחזה צפו למעלה מ70 מיליון איש ב44 מדינות.

מיקום: Queen's Theatre

שעות: שני עד שבת בשעה 19:30; רביעי ושבת בשעה 14:30

משך ההצגה: שעתיים וחמישים דק' (כולל הפסקה)

גיל: 14 ומעלה

מחיר: 21-95 פאונד

מלך האריות- ויכוח עז מתעורר מעת לעת בשאלה האם המחזה (1999) מתעלה על הסרט או אולי להיפך. לא נכריע בשאלה הזו, אבל המחזה נחשב להצלחה מסחררת המבוסס כמובן על הספר. למי ששכח: עלילת חייו רצופת התהפוכות של סימבה הקטן והשובב עד להפיכתו למלך האריות. פסקול הסרט הנפלא מהווה חלק מרכזי כמובן במחזה. מומלץ מאוד להזמין לפחות חודש מראש אם חשוב לכם לשבת במקומות טובים.

מיקום:  Lyceum Theatre

שעות: ימים שלישי עד שבת בשעה 19:00; ראשון בשעה 15:00; רביעי ושבת בשעה 14:00.

משך ההצגה: שעתיים וארבעים וחמש דק' (כולל הפסקה)

גיל: 4 ומעלה

מחיר: 50-127 פאונד

https://www.youtube.com/watch?v=-pgZtzDj_7o

פאנטום האופרה- מבוסס על ספר בעל שם זהה. המחזה שכתב אנדרו לויד וובר (1986) משלב בין מוזיקה גותית לצד מוזיקת רוק. העלילה בתמצית מספרת על בית האופרה בפריז בו פועל איש צללים מעוות פנים הכובש את ליבה של אחת מנערות המקהלה, כריסטין דאה. הפאנטום מלמד את כריסטין ומלמד אותה את שירת המלאכים. מומלץ להזמין כרטיסים מראש.

מיקום: Her Majesty's Theatre

שעות:  שני עד שבת בשעה 19:30;חמישי ושבת בשעה 14:30.

משך ההצגה: שעתיים וחצי (כולל הפסקה)

גיל: 8 ומעלה

מחיר: 21-95 פאונד

 

 

 

 

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com