מסיבת תה בלונדון: איפה, מתי, וכמה זה עולה? (חלק שני)

מסיבת תה בלונדון: חלק שני

אז סוף סוף הגענו לנושא חשוב: איך להתלבש למסיבת תה? התשובה יש להודות, לא כזו דרמטית. לנשים מומלץ לנעול נעלי עקב, ללבוש שמלה יפה ואפילו לענוד שרשרת נאה. הגברים ילבשו חליפה מרשימה ומגוהצת,יתגלחו להשלמת המראה החלק וינדפו ריח של אפטרשייב סקסי. נשים וגברים להתייחס לזה כאילו חזרתם לרגע למאה התשע-עשרה. גם ילדים יכולים להגיע מעט יותר מכובד מכרגיל אם כי הבחירה כמובן בידיכם. יש להביא בחשבון לכלוך מעוגיות ושאר ממתקים אם מדובר בילדים קטנים.

טיפ נוסף הוא: אל תשתו את התה כשהוא חם ואל תשמיעו קולות גרגור. הבריטים לא ידועים באהבתם לקולות רקע תוך כדי שתיית התה. נסו להמתין מעט עד לטמפרטורה ממוצעת ולגמו אותו במתינות.

היוקרתי

Claridge's הוא מלון יוקרתי עם מחירים לא זולים בכלל, אבל מסיבת התה בלתי נשכחת. התפאורה והרקע כאילו נלקחו מסרט תקופתי. יש כמובן המון סוגי תה לבחירה אבל המתוקים המוגשים לצד התה הם לב העניין כאן. המתוקים, ובכן הם מתוקים מאוד. מי שאוהב את הטעם המתוק ירגיש נהדר כאן, יחד עם כל מיני סנדויצ׳ונים עם תוספות מגוונות מאוד. כל זה מלווה ברוב טקס והדר של שתיית תה מכל מיני סוגים, יש תפריט תה שלם של כל מיני תערובות. כמובן בליווי הסברים. אם יש לכם בעיות אלרגיה למיניהן תוכלו למשל לבקש מנה נטולת גלוטן, צמחונית ונטולת לקטוז. לא בכל המקומות יש אפשרות כזו ושווה לברר מראש. המחיר לא זול ומתחיל בערך מ250 ₪ לסועד.

המתוחכם

רוצים חוויה שתפתח לכם את האופקים התרבותיים? לכו למסיבת התה ב Sosharu. תה בסגנון יפני על כל המשתמע מכך. הכיסאות והשולחנות מעץ מינימליסטי ורחוקה מאוד מהעיצוב האנגלי הכבד והעמוס. במקום הכריכים המסורתיים תוכלו לבחור בין טונה לסלמון טמאקי. הדגים טריים וסמוקים, עטופים במעין כרית אורז חמימה. כדאי לציין את הקוקוס והאננס המוגשים מגולגלים בגלידה עם נגיעות של ברגמוט. מרשים מאוד הפנקייק המוגש בצורת דגים, ולוקח לא מעט זמן להבחין שמדובר בהומאז'. כמעט שכחנו לדבר על הדבר האמיתי…התה היפני. תה למופת שמוגש בתוך סירים כפולים. מוזר לתייר המערבי להתרגל לזה, אבל אחרי שמתנסים מדובר בחוויה משעשעת מאוד. תה הקוקיצה עם דובדבן הוא בעל מרקם יוצא דופן שמזכיר קצת מגע של משי נוזלי. המחירים נעים בין 130 ל160 ₪ לסועד. כאן נגמרות לעת עתה ההמלצות על שתיית תה. יש כמובן עוד מקומות נהדרים למסיבת תה שלא נכנסו לרשימה היוקרתית שנמנתה כאן: למשל מלון ריץ', מלון שנגרילה ועוד.

אם תשתמשו בהמלצות בביקור הבא בלונדון אל תהססו לעדכן איך היה. עדכנו איך היה ואולי יהיו כתבות נוספות בסדרה.

אל הכתבה הראשונה בסדרה.

חורף חם וקריר!

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com