ניוז פלאש: לונדון היא בכלל ורודה

אחד הדברים הכיפיים בלונדון זו העובדה שיש לה מה להציע לכולם. קחו אותי למשל, עם האובססיה שלי לצבע הורוד. לא מעט אנשים הרימו גבה כשסיפרתי להם שאני מתמגנטת באופן אוטומטי לדברים ורודים; ברור שהיו כאלה שחשבו שזו נטייה אינפנטילית, דביקה ואפילו שטחית – אבל זה עדיין לא שינה את העובדה שכשהעיניים שלי רואות משהו ורוד, הראש שלי חושב שמה שזה לא יהיה, זה בטוח טעים/מגניב/סקסי/שווה ביקור. 

לשמחתי הרבה, לונדון היא עיר מחבקת ומכילה, והיא לא שופטת אנשים, גם אם הם מוזרים. להיפך: היא דואגת לספק להם מקומות שיקלעו בול לטעם, או במקרה הזה – לצבע שלהם.

ועכשיו ברצינות: קבלו ארבעה מקומות מושלמים לבקר בהם גם אם אתם אנשים נורמליים שאין להם פינק פטיש והוכחה שלונדון היא בכלל ורודה:

גלריית sketch: מדובר במוסד אומנותי-קולינרי-קונספטואלי. העיצוב, הטעמים והאווירה יוצרים חוויה מהודקת לכל החושים יחד. את טקס התה המסורתי ערכנו במסעדה שממוקמת בחלל המרכזי, שכולל כורסאות צדפה מחבקות, עבודות אומנות ילדותיות שמחפות את הקירות, כלי חרסינה שובבים והמון, המון צבע ורוד שמשרה על המקום אווירה קסומה שאני באופן אישי חוויתי כחוויה חוץ-גופית. מעבר לתה בשלל טעמים התכבדנו גם במגש כריכונים ופטיפורים חלומי שכל דבר בו מוקפד עד הפרט האחרון. כשאתם מבקרים שם, כדאי להתכונן לחוויה לא זולה אבל מרגשת, טעימה ומיוחדת, ואל תפספסו ביקור בשירותים של המקום, שהעיצוב שלהם הוא מושקע יותר מרוב המקומות שיצא לכם לבקר בהם.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Pretty Little London (@prettylittlelondon) on


Peggy Porschen cakes – אין אחד שלא עוצר להצטלם בכניסה לסלון העוגות של Peggy Porschen. הדלת הורודה הענקית מלאה פרחים וקישוטים שפשוט קוראים לך להכנס פנימה. אחרי שנכנסים, מגלים ויטרינה שבה מסודרים בצורה מופתית קאפקייקס, עוגות ומקרונים בשלל צבעים. זה נכון שקינוחים יפים לרוב רחוקים מלהיות טעימים, אבל במקרה הזה מדובר בשילוב המושלם של אסתטיקה בלתי מתפשרת וטעמים אלוהיים. מומלץ לשתות משהו חם ליד, חובה לצלם כל דבר שהזמנתם למזכרת.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Peggy Porschen (@peggyporschenofficial) on

Skinnydip london – למי שלא מכירה, מדובר בגן עדן לאקססוריז, הום סטיילינג ומוצרי נייר. העיצוב הורוד והכיפי יעביר את מצב הרוח שלך למוד שכולו פאן ובזבוזים: כרטיסי ברכה עם איורים של הקרדשיאנס, טי שירטים עם כיתובים ציניים, תיקים בשלל צורות עם קריצה לילדות, סבונים וקרמים באריזות משגעות וכמובן ה-בקבוקים היפים ושומרי הטמפרטורה של Chilly's בעיצובים הקלאסיים לצד  כאלה שעוצבו במיוחד עבור הרשת, שסניפיה מפוזרים בעיר. תענוג!

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SKINNYDIP LONDON (@skinnydiplondon) on


אין יותר מתאימה לסגור את הרשימה משכונת נוטינג היל. אמנם לא רק ורוד, אבל הבתים הויקטוריאניים בצבעי הפסטל שנראים כמו סט צילומים פוטוגני במיוחד הם חגיגה לעיניים והם מה שהפך את נוטינג היל לאיקונית כל כך (חוץ ג'וליה רוברטס ויו גראנט). 


נצלו את יום שבת בשביל לטייל בה, לספוג אווירה וכמובן לעשות סיבוב בשוק פורטבלו המצוין.

 

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Marcel Kampman (@happykamping) on

רואים שלונדון היא בכלל ורודה?
בשיתוף עם אתר טרולי

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com