בית הקפה Ziferblat בלונדון: לאכול מהר ולשלם מעט

בZiferblat בלונדון, זמן שווה אוכל

הטרנד הכי מדובר בלונדון בשבועות האחרונים היא המסעדה/קפה עם השם הבלתי-אפשרי קפה Ziferblat. העיקרון פשוט בתיאוריה אבל דורש הסתגלות פסיכולוגית לכל הדבר הזה שנקרא "לשתות קפה".המוטו הוא "לאכול מהר ולשלם מעט". תשלמו על לדבר עם חברים; לפלרטט עם הבחורה ליד ולבהות בטלפון. כל אלה יעלו לכם כסף בהתאם להעדפות החברתיות שלכם. באתם להיות שבעים ולא יותר מזה. הנה כל הפרטים על המקום הזה, שחייבים לומר בעיניים בלתי משוחדות שהוא די מוזר.
הגאונות של בעלי המסעדה היא בסלוגן "כל האוכל בחינם, רק הזמן יעלה לכם כסף". המבקרים האמיצים משלמים 3 פני לדקה עבור אספקה בלתי מוגבלת של תה; קפה; לחם קלוי. למרות היכולת הבריטית הידועה בהמצאת טרנדים מוזרים, הפעם הרעיון מגיע מהמדינות הבלטיות וביתר דיוק מרוסיה שם יש 10 סניפים במתכונת דומה. מגזין "הטיים" כבר כינה את המסעדה "מתחרה על המסעדה המפתיעה ביותר של השנה".

בית הקפה Ziferblat בלונדון

איך בית הקפה עובד?

המתכונת היא לא של מסעדה ממש. אתם יכולים להביא אוכל מהבית. אם תרצו, יש גם מיקרוגל ושאר הדברים ההכרחיים בשביל שתשבו ותאכלו (או בקיצור ריהוט בסיסי). האוכל המוגש במסעדה בסיסי וכולל בנוסף מעט ירקות שתוכלו לקצוץ מהם סלט ועוד. רשת הwi-fi החופשית מטרתה לגרום לקונים לשהות כמה שיותר זמן במסעדה.
הבעלים רואים במיזם הזה "פירוק של המרחב החברתי ושל מושג הבית". למעשה הם משכירים את המקום ואתם תחליטו מה לעשות בו. אתם יכולים להיעזר בסועדים הנוספים שיעזרו לכם להשתמש במכונת הקפוצ'ינו ובתמורה לחתוך להם סלט. אתם תקבעו את מרקם היחסים החברתיים בתוך המקום.

התפאורה כולה היא בסגנון וינטג'י משהו ולצד השעונים המפוזרים במרחב, תמצאו מכונות כתיבה נושנות וכורסאות עור דהויות. כמה זה עולה? שעתיים שבהם תשתו תה לימון וג'ינג'ר וכמה פרוסות לחם קלוי יעלו לכם 3.60 פאונד בעוד בבית הקפה הקרוב זה יעלה לכם 10 פאונד. בקופה של בית הקפה יושב כמובן אחראי על גביית התשלום המוודא שאכן כל הסועדים ישלמו בהתאם לזמן שהם אכלו בו.

גם אתם רוצים?

הכתובת: 388 Old St, London EC1V 9LT, UK
צאו לאכול ובתאבון!
עוד כתבות על אוכל לונדוני

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com