איגלו על התמזה: המלצה על מסעדה חורפית בלונדון

הנה חשיבה שהיא לא מחוץ לקופסה, אלא ממש בתוכה. מנהלי מסעדת coppa club הממוקמת בטאוור ברידג' נתקלה בשנת 2016 בבעיה: הם רצו להושיב לקוחות גם מחוץ לחלק המקורה של המסעדה. בקיץ כמובן שזו לא בעיה, מוציאים כמה שולחנות וכיסאות ובזה נגמר הסיפור. הבעיה היא בחורף: גשם, רוח וקור לונדוני חודר עצמות מקשים מאוד על הלקוחות ליהנות מחוויית הישיבה באוויר הפתוח. הנה כל מה שצריך לדעת על איגלו על התמזה, מסעדה חורפית בלונדון שתחמם לכם את הלב.

לאחר לא מעט זמן של בחינת כיוונים החליטו המנהלים על פתרון גאוני בפשטותו. הצבת איגלואים שקופים מחוץ למסעדה, הצופים על נהר התמזה ומאפשרים "ללכת עם ולהרגיש בלי". האיגלו מחובר לחימום באופן קבוע ויש לו דלת סגירה. ניתן להזמין באמצעות זמזם כמו בכל מקום המכבד את עצמו. בהתחלה מנהלי המסעדה ביקשו מחברה מקצועית שתבנה עבורו את האיגלו, אבל בעיות לוגיסטיות כמו שבירת מנעולים וכו' הובילה לכך שבסוף את הפתרונות הם מצאו בעצמם. שיפרו ושיפרו עד לתוצאה הסופית.
עד כמה אנשים אהבו את הפתרון הזה? המקום מוזמן מראש עד אמצע ינואר 2018, אבל גם אם סתם בא לכם לקפוץ תשמחו לדעת ששלושה איגלו פתוחים בכל זאת גם למבקרים מהרגע להרגע.

רגע לפני שאתם מזמינים מקום לחורף 2018 כדאי לבדוק האם האוכל מתאים לכם: התפריט כולל אוכל אירופאי טיפוסי (כך נכתב באתר שלהם) החל ממנות קטנות ועד למנות בשר משביעות שמיועדות לאירופאים לא דקים במיוחד. אם אתם בעניין של אוכל בריא תמצאו שם סלטים מגניבים וטעימים. לסיום מומלץ לכם לקנח באחד מן היינות שיש בבר המשקאות של המסעדה, המערבב משקאות בהתאם למצברוח אתו באתם. שעות הפעילות הם החל מהשעות הקטנות של הבוקר ועד אחרון הסועדים המנומנם בלילה.
הכתובת המדויקת היא Coppa Club, 3 Three Quays Walk,
Lower Thames Street, London, EC3R 6AH
אומנם יהיה לכם קשה למצוא מקום במסעדה אבל אם במקרה הצלחתם מומלץ על מלונות באזור. לחצו כאן

בסופו של יום כדאי לזכור שהחוויה האמיתית לא מתמקדת באוכל עצמו, אלא באווירה האינטימית והקונספט המגניב שנוצר כאן. אוכל היום הוא הרבה יותר מעניין של תזונה. אוכל הוא חוויה אישית נדירה.

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com