איך לטייל בלונדון בלי להוציא פאונד?

לונדון יכולה להיות יקרה מאוד, אבל היום נדבר על הדרך לטייל בעיר בלי כמעט לבזבז כסף. אחת הדרכים לכך היא התמקדות באתרים ובמקומות חינמיים (וכמובן כיפיים). בואו נצא לדרך ונגלה איך לטייל בלונדון בלי להוציא פאונד ואיך להשיג מקסימום הנאה במינימום כסף.

דרכי הגעה: בשביל לנוע בלונדון ממקום למקום אין ברירה אלא להתנייד. בוודאי לא ידעתם שהנסיעה ברכבת התחתית של העיר היא בחינם מתחת לגיל 11 וברכבת עילית עד גיל 5. אם אתם עם הילדים על תוותרו על האפשרות הזו שהיא נוחה וגם די מהנה עבור הקטנטנים.

תרבות: חלק מן המוזיאונים בבירה האנגלית אף הם בלא תשלום. בראש ובראשונה כל המוזיאונים הלאומיים של אנגליה הם בכניסה חינם. מלבד התערוכות המתחלפות ואירועים מיוחדים ניתן להעביר ימים שלמים בלונדון בשיטוטים מרתקים ומסקרנים בחללי הענק של המוזיאונים, ערש התרבות הבריטית. הנה הרשימה: המוזיאון הבריטי, הטייט גלרי והטייט מודרן, הגלריה הלאומית הבריטית, קריית המוזיאונים של לונדון, המוזיאון הצבאי הלאומי והגלריה לפורטרטים. קחו בחשבון שלעתים התור לאתרים אלה הוא ארוך ומתיש. אחת העצות המועילות שקראתי היא לקנות כרטיס לתערוכה מתחלפת בסכום לא גבוה, וכך לחסוך את התור ולהיכנס במהירות. לחילופין כדאי להגיע על הבוקר או שעה-שעתיים לפני הסגירה. גם בעלי תינוקות יחלפו על פני התור ללא עיכוב.

מופעים: בחודשי הקיץ והאביב מתקיימות בחינם הצגות תיאטרון והופעות לכל המשפחה באתרים מרכזיים כמו קובנט גארדן. בכיכר טרפלגר מתקיימים קונצרטים ופסטיבלים. התיאטרון הלאומי המלכותי (כתובת: South Bank London, SE1 9PX) מציע גם הוא מופעים וקונצרטים חינם. בסאות'בנק סנטר שנחשב לאחד ממתחמי האמנות הענקיים והמתויירים באירופה, ישנם למעלה מ3000 אירועים מדי שנה. אומנם מרביתם בתשלום אך חלק לא מבוטל מהם הוא חינמי (Southbank Centre, Belvedere Road, London, SE1 8XX).

פארקים: אינספור פארקים טובלים בירק ובאגמים פתוחים ומחכים להמונים שיצעדו בהם. פארקים כמו ריג'נט פארק, סנט ג'יימס פארק, גני קינגסטון. מעניין במיוחד הוא הייד פארק ששווה ביקור בעיקר בימי א' אז מתכנסים בו נואמים חובבים לדיונים הפתוחים לציבור הרחב.

אינטרנט: איך לנווט למקומות השונים? לשם כך ניתן להיעזר ב- wifi חינם הקיים במקומות שונים בעיר כמו בספרייה הבריטית, Royal Festival Hall ועוד.

רוצים לשמוע על עוד דרכים לחזור עם שטרות בכיסים?

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com