איפה לשתות תה בלונדון?

לונדון היא עיר עשירה בהיסטוריה ותרבות, ואין זה מפתיע שהיא גם ביתם של כמה מהמקומות הטובים ביותר לשתות תה. מבתי תה מסורתיים ועד בתי קפה אופנתיים, יש משהו לכולם כשזה מגיע להנאה מכוס תה בלונדון. אז איפה לשתות תה בלונדון?

אחד המקומות האיקוניים ביותר לשתות תה בלונדון הוא The Ritz. מלון מפואר זה מגיש תה מנחה מאז 1906 וזו מסורת בריטית אמיתית. חדר התה מעוצב באלגנטיות עם נברשות וריהוט קטיפה, מה שהופך אותו למקום המושלם לאירוע מיוחד. התפריט כולל מגוון רחב של תה, כריכים ומאפים, והשירות ללא דופי.

מקום פופולרי נוסף לתה מנחה הוא Fortnum & Mason. חנות הכלבו ההיסטורית הזו מגישה תה מאז 1707 וזהו יעד חובה לחובבי תה. סלון התה ממוקם בקומה הרביעית ומציע חווית תה מנחה מסורתית עם מבחר רחב של תה, כריכים ומאפים. בחנות יש גם מגוון רחב של תה ואביזרי תה לרכישה, מה שהופך אותה למקום המושלם להצטייד בתערובות האהובות עליך.

לחוויה מודרנית יותר של תה, עבור אל Sketch. המקום האופנתי הזה במייפייר ידוע בתפאורה הייחודית והניתנת לאינסטגרם. חדר התה ממוקם בגלריה וכולל מגוון סוגי תה, כריכים ומאפים. התפריט כולל גם מבחר של שמפניות וקוקטיילים, מה שהופך אותו למקום המושלם לאירוע מיוחד או לבילוי לילי מהנה עם חברים.

אם אתם מחפשים חווית תה מסורתית יותר, פנו אל Twinings. חברת התה ההיסטורית הזו פועלת מאז 1706 וזהו אחד מבתי התה העתיקים ביותר בלונדון. חדר התה ממוקם בחנות הדגל בסטרנד ומציע מגוון רחב של תה, כריכים ומאפים. בחנות יש גם מבחר רחב של תה לרכישה, מה שהופך אותה למקום המושלם להצטייד בתערובות האהובות עליך.

לחוויית תה ייחודית, גשו לחדר התה במוזיאון הבריטי. פנינה נסתרת זו ממוקמת בחצר הגדול ומציעה מבחר של תה, כריכים ומאפים. חדר התה מעוצב עם ריהוט בסגנון ויקטוריאני ומציע הצצה להיסטוריה של התה בבריטניה. בנוסף, בעודכם נהנים מהתה שלכם, תוכלו גם לטייל במוזיאון ולצפות בכמה מהחפצים המפורסמים ביותר בעולם.

לא משנה איזה סוג של חווית תה אתם מחפשים, ללונדון יש מה להציע. מבתי תה מסורתיים ועד בתי קפה אופנתיים, יש משהו לכולם כשזה מגיע להנאה מכוס תה בלונדון. בין אם אתם מחפשים איסוף בבוקר, משקה מרגיע אחר הצהריים או דרך מנחמת לסיים את היום, תה הוא הבחירה המושלמת

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com