בלאק פריידי בלונדון: כל הסיילים הכי מטורפים במקום אחד

בלאק פריידי בלונדון: חגיגת קניות עם צ'ארם אנגלי

חגיגת הקניות המקוונת של השנים האחרונות לא פוסחת כמובן על לונדון וגם היא בדומה לערים גדולות אחרות בעולם תציין את יום הבלאק פריידי בסיילים מטורפים (ושווים הרבה יותר מאשר ישנם בארץ). כמו בארה"ב, גם הבלאק פריידי בלונדון יתחיל ב24 בנובמבר וימשך על פני כמה ימים. אגב כדאי לדעת גם שלבאלק פריידי בלונדון נולד אח קטן שנקרא ״סייבר מאנדיי״ Cyber Monday  שמתקיים ביום שני שאחרי וממוקד בקניות באינטרנט, למרות שגם המכירות של הבלאק פריידיי מתבצעות באנגליה בעיקר באתרי אינטרנט. בלונדון השנה יערכו מכירות בתי כלבו כמו מארקס אנד ספנסר, ובסופר בפארם Boots אשר מתחילות במכירות מוקדמות באתרי האינטרנט.

ההנחות הכי שוות

מן הסתם אתם רוצים לחסוך את הבלאגן של החנויות ולהתמקד באינטרנט. ההנחות קיימות כמעט כל מוצר שקיים: מוצרי חשמל, גאג׳דטים, תכשיטים, בגדים, כלי מטבח וכו'. בשנה שעברה היה ה-Black friday   יום הקניות און ליין הגדול ביותר בבריטניה עם קניות של 1.23 מילארד פאונד! (עליה של 12 אחוז משנה קודמת) ו-6.5 מילאדר פאונד במבצעים של השבוע שלפני וגם השנה נראה כנראה עלייה נוספת. אמזון המלכה שאומנם לא בריטית אבל יקירת העם הבריטי היא חברת Amazon אמזון שכבר התחילה להעלות מבצעים לקראת החג כאן. השיטה של אמזון היא להציג מספר מצומצם של מוצרים למכירה למשך זמן מוגבל ובמחירים מעולים. כל יום יוצגו המוצרים שימכרו בהמשך היום בלי מחיר ועם השעה בה הם יחשפו. מומלץ לכוון שעון מעורר לכמה דקות לפני שהמכירה מתחילה. בנוסף למכירות בלאק פריידי  תמצאו גם מבצעים שממשיכים לרוץ במקביל כמו: – הנחות מוצרים שניתן להזמין באופן קבוע Subscribe & Save, – עד 50% על מכונות קפה – חנות מתנות לכריסמס עד 24 לדצמבר – מוצרים חדשניים ומגניבים של חברות סטארטאפ בהנחה – עד 70% על בגדים של שלל מותגים – עד 50% על מברשות שיניים חשמליות. – מתנות לפי ענף ספורט ארגוס עוד רשת שמקיימת חגיגות בלאק פריידיי היא חברת Argos ארגוס, רשת בריטית אשר בעבר הייתה מבוססת על קניה מקטלוגים והיום הפכה להיות מקוונת ובכך מתחרה באמזון. היתרון היחסי שלה הוא בזה שיש לה חנויות פיזיות. תהליך ההזמנה בארגוס די פשוט, יש לתת רק אימייל ומספר סלולרי וכאשר ההזמנה מוכנה תקבלו אימייל וסמס עם קוד, המוצר יחכה לכם בחנות שבחרתם. ניתן להחזיר את המוצר במקום או פשוט לא לבוא לקחת אם זה לא רלוונטי יותר (ההזמנה מתבטלת אחרי מספר ימים ללא קנס, אנחנו יודעים שזה נשמע לא אמין לאוזניים ישראליות). ניתן לשלם במזומן ולא בכרטיס אשראי, במידה ותשלמו מראש המוצר ישמר לתקופה ארוכה יותר או שתוכלו לקבל אותו בחבילת דואר. ארגוס גם היא מקדימה את החג ועורכת את  מכירת Black Friday  כשבועיים לפני עד ה-29 בנובמבר בהם היא מציעה מספר מצומצם של מוצרים בהנחות משמעותיות ומבטיחה שהמחירים במבצעים המוקדמים לא יהיו יותר טובים ביום עצמו של הבלאק פריידי. האתר של ארגוס לפעמים לא מסוגל לקבל את נפח הגלישה בימים האלו ולכן יש סיכוי שאתם תהיו צריכים להמתין מספר דקות בעמוד שיבקש ממכם לחכות…הסבלנות תמיד משתלמת בסוף. Ali Express – האתר הסיני מתמחה בקניות זולות ומלא בהנחות בשבוע של הבלאק פריידי וסייבר מאנדיי, האתר פעיל גם בלונדון אבל גם נגיש בקלות בארץ וניתן להזמין ישירות לכתובת בארץ.

רשתות נוספות במבצעי בלאק פריידי בלונדון

Hotels.com באתר תתקיים מכירה מיוחד של הזמנת מקום בבתי מלון מה-25 בנובמבר. אמנם כרטיסים למחזות זמר והצגות יש פחות בבלאק פריידיי אבל תמיד ניתן למצוא הנחות בדף המבצעים של London theatre direct ובאתר Theatre People עוד אתרים שמוכרים כרטיסים ניתן למצוא במדריך למחזות זמר והצגות בלונדון. הנחות שוות נוספות לבלאק פריידיי (Black friday) ניתן למצוא בגרופון הבריטי בעיקר באזור של המוצרים. שימו לב כי המכירות, שטרם התחילו, יתחילו  מיד לאחר חצות (בין יום חמישי לשישי) וחלק מהאתרים פשוט יקרסו או תקבלו מסך בו תהיו צריכים להמתין מספר דקות עד שיתנו לכם להיכנס לאתר עצמו. מומלץ להכין מראש רשימה של המוצרים שאתם רוצים לקנות ולהתאזר בסבלנות.
Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com