זוג בני ארבעים עושים את לונדון בפעם הראשונה

חזרנו מסוף שבוע גדוש ואדיר בלונדון. לא בכל יום זוג בני 40 עושים את לונדון בפעם הראשונה, וכל כך נהנים מזה. לא תשמעו פה תלונות על שרירים תפוסים ואכזבות רק על הנאות וכיף גדול במהלך הטיול. בלי הקדמות מיותרות.
אז ככה נחתנו ביום רביעי בערב ב21:00 הסעה עם דרך המלך 20 פאונד ליחיד על למלון פרינסס סקוור.
המלון ברמה סבירה, חדרים יחסית קטנים אבל תמורה טובה יחסית למחיר 2200 ל4 לילות, המלון באיזור פדינגטון, קרוב להייד פארק, בקרבת רכבת תחתית תחנת Bayswater.
יום חמישי בבוקר התחלנו במאדם טוסו, הגענו ב9:30 היה תור קטן ונכנסנו די מהר. לאחר מכן נסיעה לתחנת וסטמינטר, ביג בן פרלמנט רח דאונינג 10, עברנו את הגשר לצד של הלונדון איי, אבל לא עלינו עליו, כי בשעה 15:00 היה לנו תור לסקיי גארדן.
הלכנו לאורך התמזה עד שוק בורו, אחג הצהריים נסענו לקובנט גארדן לאכול וקינחנו את היום במחזמר מאמה מיה בתיאטרו נובלו בקובנט גארדן.
ביום שישי היינו בקובנט גארדן, ליסטר סקוור, אזור הסוהו וציינה טאון, וקינוח באקספורד וקניות בפריימרק (שדובר עברית, חחח) לאחר מכן החזרת השקיות הרבות למלון , ובסיום הערב קינוח במסעדת בשרים שוב בקובנט גארדן והמחזמר קינקי בוטס בתיאטרון אדלפי.

בשבת הסתובבנו בנוטינג היל ופורטובלו והשלמנו גיחה נוספת לרחוב אוקספורד.
בצהריים משחק כדורגל של צלסי בסמפורד ברידג, בערב ארוחה במסעדה הודית בקרבת המלון.
יום ראשון טיסה ב9 בבוקר חזרה הביתה מלוטון.

טיפים

את כרטיס אויסטר קנינו לשלושה ימים וטענו בעשרים פאונד.
כרטיסים למחזמר בקופות התיאטרון בשניהם בגנד סיקרל, למאמה מיה ב27 פאונד , ולקינקי בוטס ב35 פאונד רואים ושומעים מצויין, אין צורך בכרטיסים היקרים ולשבת יותר קרוב, בהחלט היה מספיק טוב.
מזג האוויר קר אבל לא נורא, לבשנו גופיה ומעליה סווטשרט ומעיל, עם כובע צמר וצעיף טוב מספיקים בהחלט.
לא עשיתי חבילת גלישה ולא קניתי סים מקומי, לונדון למי שלא יודע מרושתת בfree wi fi ואין שום סיבה להשקיע כסף במוצר שאין בו צורך. כדאי להתכונן לג'ט לג שיפול עליכם, כי אותי זה גמר. מומלץ להכין את הגוף כמה ימים לפני כן.
לונדון נהדרת והכסף זורם כמיים.
שוק פורטובלו נהדר וכיפי.
מאמה מיה נהדרת, אנחנו מכירים את כל השירים והתחברנו מאוד לקצב ולביצוע הנהדר.