גיי ופם, תכירו את ליין הברים והמסיבות של לונדון מקרוב

הרבה מים זרמו בתמזה מאז שאוסקר ווילד הבריטי הסתיר את נטייתו המינית, מאז לקהילה הגאה בלונדון מה להסתיר. למעלה מ400 אלף להט"ב גרים בעיר הססגונית והצבעונית בעולם מה שהופך אותה לבירה הבלתי מוכרזת של הקהילה. יש אינסוף אטרקציות מלבבות עבור ואנחנו נעבור על כל אחת מהן. תכירו את ליין הברים והמסיבות של לונדון. קדימה!

ברים

Admiral Duncan

בלב הסוהו שוכן הבר הידוע Admiral Duncan שספק אם ידע איזה כבוד ייפול בחלקו, אחרי שגבר על הצי ההולנדי ב1797 בקרב קמפרדאון. בכל ליל שבת הגיי והלסבו רדאר מגיעים לשם לריקודי שנות ה80 וה-90. אין כסאות ישיבה ולכן גם לביישנים ולביישניות אין תירוצים. הכתובת היא 54 Old Compton Street. בשנת 1999 הטמין נאו נאצי בשם דיוויד קופלנד פצצה בפאב וגרם להריגתם של שלושה מבקרים. מקום שתרצו לחזור אליו שוב ושוב, נוח (Noah) הברמן חביב בצורה בלתי רגילה, השירות אדיב וכיפי.

גיי ופם בלונדון
מסיבה להט"בית
Bar Soho 

בר סוהו  הוא כנראה הבר הכי מוזר בלונדון. מעבר לעובדה שהוא פרינדלי, שזה לא חריג בכלל, הישיבה היא בספות המזכירות אמבטיות רחבות ידיים. הניגוד בין הבניין העתיק שאיש אינו יודע מתי הוקם לבין החלל המודרני והביזארי, מותחים את גבולות ההיגיון העיצובי. הקוקטיילים הם קלאסיים ומיוחדים ואין סיכוי שלא תורידו שוט של קוקטייל חדש שלא טעמתם קודם. כמובן שתוכלו גם להיות יבשים ולהסתפק ביין ובירה. בר נהנתני על גבול ההדוניסטי שבו תאבדו את ההגינות לערב אחד. זיכרון לכל החיים. כתובת: 23 Old Compton Street
St James.

Circa

בר הסירקה פתוח עד שעה 1 בלילה מדי יום. בר גייז, שבו מתקלט דיג'יי בקצב מסחרר. חזק במיוחד אצל צעירים אבל מתאים לכל גיל ומין. הקוקטיליים שווים אבל לא כמו הבחורים הצעירים והמסוקסים שיחכו לכם. מומלץ בעיקר בימי שישי מבחינת האטמוספירה ופחות בשבתות. צוות הברמנים גם הוא בעצמו לוהט! נחשב לבר טוב, אבל לא מדהים חייבים להודות.
כתובת: 62 Frith Street W1D 3JN.

Comptons

קומפטונס אחד הברים הכי ותיקים בתחום הגיי פרינדלי. בירה ויין, מגוון אירועים כמו קברט ססגוני ואירועי ספורט שאסור לפספס על המסכים שבבר. כל אלה מעידים על הסגנון האקלקטי של הבר שבו כל לקוח מתקבל בברכה. הבר ידוע בכינוי  "The Old Dame”
מה שאומר הרבה כמובן על הסגנון והקלאסה של אלה שמבקרים בו. גם סטרייטים יוכלו להרגיש בנוח.
כתובת:Soho, London , 51-53 Old Compton St.

גיי בר בלונדון
Ku-Bar

קו בר גיי פרינדלי ואחד הברים הכי פופולאריים בלונדון. מדי שנה  הוא זוכה בתואר הבר הכי נחשב בלונדון. בר פרנדלי, צבעוני וממש ססגוני. הברמנים מתוקים, כדאי להכיר שם, לדבר ויש גם כמובן רחבה קטנה של ריקודים. מומלץ לכל מי שרוצה להתחיל את הערב בקלילות.
כתובת: 25 Frith Street, London WC1D 5LB

מועדונים

Heaven

האוון מגיעים לשם גייז מכל הגילאים. שבע רחבות של ריקודים, הרבה הופעות ענק (קייטי פרי, ליידי גאגא ועוד כבר הופיעו במקום במפתיע) כל יום שני. המחירים שווים , מומלץ מאוד.
כתובת: The Arches, Villiers Street, London WC2N 6NG.

Room Service

הדי-ג'יי דראג הכי מובילה באנגליה, מיס ג'ודי הארש היא הליין הקבוע של הבאר. פעם היא אמרה בראיון "ביליתי בהרבה מועדוני גייז בעולם והחלטתי להביא את כל הדברים שאני אוהבת למקום אחד". שואלים אם היא הצליחה? מאז הקונספט התרחב ונפתח ליין ב: ניו-יורק, LA, איסטנבול, סידני וגם תל אביב. בכל יום חמישי!
12-13 Greek Street, London, United Kingdomכתובת:

ברים ומסיבות בלונדון
בר גאה בלונדון
Dalston Superstore

דלסטון ביום זה מועדון נהדר לאכול בו בראנ'צים עם המבורגרים מושחתים, חומוס וסלט מנגו. בלילה הבר שממוקם בקומה העליונה הוא נהדר למשקה שיחמם לכם את הגרון. אבל בואו, אתם באים לרקוד ולמצוא אפט או ויזון חביב. או בקיצור רדו למרתף. בימי רביעי תתפרעו על מוסיקה אלקטרונית שתרעיד אתכם מבפנים. מדובר במועדון אופנתי מאוד עם מלכות דראג שישמחו לשפשף כתפיים. אייקונים כמו Katy Galili וSonnikku נתנו שם הופעות רק לאחרונה, וכנראה הן ייזכרו עוד הרבה זמן. יש גם תערוכות GLBT אומנותיות ושוות במיוחד.
כתובת: 117 KINGSLAND HIGH STREET.

Vogue Fabrics

כפי שאפשר ללמוד מהשם של המועדון המצליח המועדון מזוהה בעיקר עם טרנדים מרהיבים של אופנת הקהילה הגאה. אוהבים להתלבש? זה המקום בשבילכם. גם אם לא, כמובן שתתקבלו בברכה. הפרט הכי מזוהה עם המועדון הוא ציור הפין המאסיבי שמכסה את קיר המועדון. פעם בשבועיים-שלושה תוכלו לתרגל את היכולות הרטוריות שלכם בתחרות ספוקן וורד, ומי יודע אולי מישהו יתלהב ממה שאתם יכולים לעשות עם הלשון. סצנת הריקודים פה מפותחת אבל העיקר זה לצאת מכאן עם מישהו. ימי שישי נחשבים לימים הכי טובים של המועדון.

אירועים ורודים בלוח השנה הלונדוני

22.3: פסטיבל סרטי גאווה בלונדון – מתקיים זו השנה ה32, והוא הפסטיבל הגדול בעולם לסרטים להט"בים.

6.6: RAHM– הועידה השנתית של המנהיגות הלהט"בית בעולם. יום אחד בו המנהיגים הוורודים של העולם מתכנסים ליום אחד של שיחות על מצבה של הקהילה הגאה והאתגרים שמחכים לה.

7.6 מצעד הגאווה השנתי– המצעד שעובר דרך לונדון נחשב לגדול בעולם, בו ניתן להצהיר ללא בושה על הזהות הלהט"בית עם שלל הופעות, תהלוכות והצגות שמותאמות לכל מי שמזדהה עם המאבק. נעלה בלונדונר מדריך מסודר כמובן לפני האירוע.

 

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com