טיול קרוואנים לאנגליה

מתכננים חופשה משפחתית בחו"ל? עזבו אתכם מעיר גדולה. עוד רחוב, עוד מסעדה, עוד אתר תיירותי כזה או אחר – בסוף, חופשה בעיר, כיפית ככל שתהיה – דומה מאוד לקודמתה, ואפשר לומר – די גנרית. אז אם מאסתם בחופשות גנריות, זה הזמן להכיר עולם חדש, חווייתי ומופלא – טיולי קראוונים, ואם להיות ספציפיים – טיול קרוואנים לאנגליה. 

למה דווקא קרוואן? ראשית, מדובר בסגנון טיול נפוץ ביותר וחביב במיוחד על האירופאים. יש משהו קסום בלקחת את ה'מלון' שלך איתך לכל מקום, להיות עצמאי וחופשי להסתובב היכן שאתה רוצה, ועבור הילדים – מדובר באטרקציה של ממש. השילוב של נסיעה, דרכים, נופים ובית נייד מאפשר חוויה משפחתית יוצאת דופן ויחידה מסוגה. טיול קרוואנים הוא פחות ספונטני ודורש הרבה תכנון, מחשבה, התארגנות מראש, הזמנת קרוואן, הכרת המסלול והחניונים בהם תוכלו לשהות עם הקרוואן ועוד – אך התכנון הוא מה שהופך את הטיול לעוד יותר כיפי ובונה התרגשות וציפייה מסוימת לקראת, ותכנון משותף יחד עם הילדים יהפוך לחלק בלתי נפרד מהחוויה. 

ולמה דווקא באנגליה?

טיול קרוואנים באנגליה הוא כנראה הבחירה הכי טובה שתעשו, כי נופיה ודרכיה של אנגליה מתאימים כמו כפפה ליד לטיול מסוג זה. נכון – הנהיגה בצד ההפוך של הכביש נראית מאיימת קמעה, אבל אל חשש – מדובר בעניין של הרגל, ולמרבה ההפתעה – מתרגלים מהר מאוד לנהיגה ההפוכה כך שהדבר לא צריך להוות שיקול עבורכם. טיול קרוואנים באנגליה הוא אידיאלי, כי למקום יש את כל הדברים הטובים שאפשר להציע: אגמים, חופים מפורצים, צוקים היורדים בתלילות אל הים, יערות ענק ופשוט הרבה שלווה. אם בכל זאת תחפצו באווירה תוססת, תמיד תוכלו לחלק את הטיול לשניים ולדאוג להגיע לכמה ימים בלונדון המדהימה, שלגמרי תסגור לכם את הפינה הזו. 

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com