טיסות זולות ללונדון דקה 90

תמיד אומרים שלא טוב לדחות מהיום למחר, אבל דווקא בעניין הטיסות הרבה פעמים ישתלם לכם לחכות. טיסות זולות ללונדון עם דקה 90 – כל מה שרציתם לדעת.

טסים ללונדון בדקה 90

לונדון, יפה ומיוחדת, שלווה ותוססת, מלאה בחום, אהבה והרפתקאות חדשות מעבר לכל פינה. העיר המפורסמת מזמינה לבקר בה לאורך כל השנה, אבל לפעמים מחירי הטיסה לא מאפשרים לאזרח הישראלי לבקר בה, או לפחות כך היה עד שהחלו לפעול טיסות זולות ללונדון של דקה 90.

טיסות זולות ללונדון עם דקה 90 זה לא כל מה שהחברה מציעה, קיימת אפשרות להזמין גם נופש או טיסה ומלון במחיר של הרגע האחרון. ההמלצה הכי טובה מרבים שטסו עם החברה, היא לבצע הזמנה יום לפני הטיסה וככה להבטיח את המחיר הזול והמשתלם ביותר.

הטיסות המדוברות מופעלות הן על ידי חברות תעופה בינלאומיות והן על ידי חברות תעופה ישראליות. חשוב לשים לב שכאשר מזמינים טיסה עם חברה בינלאומית, היא לרוב תכלול עצירת ביניים בעיר בירה של המדינה אליה שייכת חברת התעופה. לעומת זאת, חברת התעופה הישראלית אל על מפעילה אך ורק טיסות ישירות ופועלת על בסיס יומי.

כיוון שמדובר בחברה שמציעה מחירים אטרקטיביים ברגע האחרון, סביר להניח שכשגולשים מחפשים טיסות זולות ללונדון עם דקה 90, כוונתם לעשות גיחה קצרה ללונדון ולחזור מהר לשיגרה, מאין נופש קצר באמצע שגרת עבודה ארוכה. כשמחיר כרטיס הטיסה וזמן הטיסה נוחים, למה לא לקפוץ לבקר באירופה מידי פעם?

קצת על החברה "הדקה ה-90"

חברת "הדקה ה-90" הוקמה בשנת 1998 ומאז ועד היום עוסקת בשיווק ישיר של מוצרי תיירות ישראלים ובינלאומיים. בין שירותי החברה תוכלו למצוא: טיסות לחו"ל, נופש בחו"ל, טיסה+מלון, שירותי השכרת רכב, ביטוח בריאות וכבודה, נופש בארץ, טיולים מאורגנים, חופשות ספורט וסקי, שיט תענוגות ואפילו שירות לתרמילאים. החברה מוכרת וידועה בשל מחיריה הזולים והמשתלמים עבור כמעט כל אחד מהשירותים שלה.

בשנת 2012, החברה חתמה על הסכם עם חברת Expedia העולמית שכלל לינה בבתי מלון וטיסות, ועל כל הרכבת חבילה כזו, חברת הדקה ה-90 קיבלה מחירים מיוחדים אך ורק עבור גולשי האתר שלה. כך נוצרה עוד אפשרות באתר של הדקה ה-90 שמביאה לידי ביטוי את היתרונות שבשיתוף הפעולה בין שתי החברות, הנקראת "הרכב חופשה".

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com