טיסות זולות ללונדון

איך למצוא טיסות זולות ללונדון מישראל? איזו חברה זולה יותר ואיזו פחות? מה זה טיסות Low cost? ומה אוכלים אחרי הנחיתה? כל הפרטים כאן.

זו לא בדיחה, זה המחיר האמיתי

בעבר לונדון היתה מוכרת כיעד שנדרשתם לחסוך לא מעט כדי להזמין כרטיס טיסה אליו (שלא לדבר על מקום לינה ואטרקציות בעיר), אך עם הופעתן של חברות ה Low cost, התחרות בין חברות התעופה גדלה, הביקוש לבקר בעיר המלכותית עלה וכך הגענו לעידן של טיסות זולות ללונדון.

היום כמעט בכל חברת תעופה, תוכלו למצוא טיסות זולות ללונדון מישראל שמחירן פחות מ 400$. כך למשל, תוכלו למצוא טיסות זולות ללונדון בחברת גוליבר עד 299$, בחברת easyGo עד 250$ ועוד.

בנוסף לחברות תעופה רגילות, ישראליות כמו אל על או זרות כמו וזרות British Airways, הופיעו חברות תעופה זולות המוכרות תחת השם Low cost. טיסת Low cost כשמה כן היא, טיסה זולה ולכן אם תבחרו להזמין טיסה דרך אחת מהחברות האלה, המחיר יכול להיות נמוך יותר בחצי (ואף יותר) מחברה תעופה רגילה. הסיבה לכך היא שבחברות מהסוג הזה, אתם משלמים אך ורק על הטיסה, אבל אם תבחרו לטוס עם בני המשפחה, להוסיף כבודה לכל אחד מהם, לבחור מושבים ולהוסיף ארוחה בזמן הטיסה, סביר להניח שהמחיר יהיה פחות או יותר זהה למחיר של החברה הרגילה.

כשאתם בוחרים טיסה, חשוב מאוד שיחד עם המחיר, תשימו לב גם לשדה התעופה בו תנחתו. בלונדון קיימים חמישה שדות תעופה אליהם מגיעות הטיסות: הית'רו, גטוויק, סטנסטד, לוטון ולונדון סיטי איירפורט, כאשר כל אחד מהם ממוקם במרחק שונה מן העיר ולמרות שמכל אחד מהם ניתן להגיע די בקלות למרכז לונדון, שווה בכל זאת לבדוק איזה מהם הוא השדה הכי קרוב ליעד שאתם צריכים.

טיסות זולות ללונדון קיימות לאורך כל השנה וניתן למצוא אותן בקלות בעזרת חיפוש ב Skyscanner, מדור חיפוש המאגד את כל הטיסות של מגוון חברות התעופה או לחלופין לכתוב "טיסות זולות ללונדון" בגוגל ולערוך את החיפוש בעצמכם.

נחתתם? הגיע הזמן לאכול

אם אתם רוצים לחוות את לונדון האמיתית דרך בלוטות הטעם שלכם, אכלו בפאבים. הפאבים של לונדון הם לא רק מקום לשתות בו בירה עם בייגלה בצד, אלא בהחלט מקום מצויין לארוחת ערב טובה ואפילו ארוחת צהריים משביעה וזולה.

אם אתם ממהרים ורוצים רק טעימה, מאין ביס על הדרך, אל תוותרו על שווקי המזון המפורסמים של לונדון. שוק המזון הגדולת ביותר בעיר נקרא Borough Market, בו תוכלו למצוא לא רק מזון טרי אלא גם מעדני גורמה.

אם עוד לא הספקתם לנחות ואתם כבר מתגעגעים לארץ, בקרו במסעדה הישראלית The Barbary של השף אסף גרניט, בה תוכלו להינות ממאכלים ביתיים ומוכרים מהארץ לצד מאכלים מקומיים האהובים על הציבור הלונדוני.

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com