טיסות ללונדון בדצמבר

תמיד חלמתם להרגיש אווירה חורפית אמיתית? לבקר במאין אגדה קסומה עטופה בפתיתי שלג ואווירה חגיגית סוחפת? או שאולי בכלל בא לכם לחדש את המלתחה בארון ולקנות מתנות שוות לחברים ולמשפחה במחיר משתלם? טיסות ללונדון בדצמבר יהפכו את החלומות שלכם למציאות.

הטיסה הכי מבוקשת

מדינת ישראל ידועה בתור מדינה חמה ושטופת שמש, כאשר רוב הזמן אלו הן תכונות טובות, אבל כשטמפרטורת החום מגיעה לשיאה, הרצון לחוות חורף אמיתי גובר ומושך אל בירת החורף האירופאית, בירת אנגליה המפורסמת – לונדון.

טיסות ללונדון בחורף מאוד נפוצות ומבוקשות, אך אם אתם רוצים לטוס עם הטיסות הכי מיוחדות, אלה בוודאי יהיו טיסות ללונדון בדצמבר. חודש דצמבר מאופיין באווירת חג המולד ובקסם הייחודי לתקופה זו בלבד, לכן ישראלים רבים שרוצים לחוות את אווירת החג, להכיר אותו או סתם לנצל את התקופה לשופינג, לא מפספסים את הטיסות ללונדון בדצמבר ואפילו דואגים לסגור את כל הפרטים מראש.

כדי להינות מכל הטוב שיש ללונדון להציע בחודש דצמבר, אפשר לקחת טיסה של שבוע ימים לפני השבוע של חג המולד החל מ 286$ לאדם, טיסה לשבוע ימים במהלך שבוע חג המולד החל מ 187$ לאדם או טיסה לשלושה ימים בלבד, רק כדי לחוות את חג המולד שחל ב-25.12, החל מ 197$ לאדם. לא משנה איך תבחרו להרכיב את הטיסה שלכם או באיזו תקופה ספציפית במהלך דצמבר תבחרו להגיע, מה שבטוח זה שלונדון מחכה לכם.

החג שלא תשכחו

כמו כל אירופה, כך גם לונדון מחליפה את צבעיה עם הגעת החורף ומתעדרת בקישוטים, אורות מנצנצים, אנשים מחייכים בכל פינה, אטרקציות לילדים ולמבוגרים ואווירה שממלאת את הלבבות בחום ואהבה כלפי העיר. טיסות ללונדון בדצמבר מבטיחות למבקרי העיר לחיות ולהרגיש כמה ימים בתוך אגדה.

אז מה אסור לכם לפספס בלונדון בחודש דצמבר?

  1. Hide park winter wonderland – מידי שנה מגיעה לזמן קצוב עיר קסומה להייד פארק שבלונדון. בעיר תוכלו למצוא מגוון אטרקציות כמ גלגל ענק , פסלי קרח, יין חם, רכבת ערים, שוק חג המולד ועוד.
  2. South bank center wintertime festival – מידי שנה נפתח שוק חג המולד המסורתי בסאות'בנק הכולל מטעמים מיוחדים ודוכני יצירה ואומנות. אם אתם רוצים לחוות אווירה רומנטית וחגיגית, אל תפספסו את המקום הזה.
  3. שופינג – לקראת החגים כל החנויות בלונדון מורידות את המחירים ומציעות מגוון מבצעים על מוצרים שונים, כך שאם אתם חפצים בלחדש את המלתחה בארון או לחזור הביתה עם מזוודה מלאה במתנות, זה הזמן לעשות את זה.
  4. אורות חג המולד של Regent street – מידי שנה לקראת החג, נתלת תצוגת אורות מרשימה לאורך כל רחוב ריג'נט שבמרכז העיר. אם אתם בסביבה, לכו להתרשם.

הרשימה עוד ארוכה, אבל אין ספק שלונדון חייבת להיכנס לרשימת היעדים שלכם לחודש דצמבר.

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com