יוני בלונדון! 4 ימי טיול מלאים

אז הגענו ללונדון ל 4 לילות ( 4 ימי טיול) בהחלט קצרצר ואינטנסיבי למדיי למרות הרצון שלא להעמיס.. זה בלתי נמנע לביקור ראשון וקצר.

אז אלו הן מסקנותיי עד כה:
שאטל מלוטון- ממליצה בחום על נהג בשם מיכאל ווינסקו. אמין, רציני שתמיד נכון לעזור ולסייע ( עזר לי אפילו בחיפושי מלונות 😊).

מלון-Park Plaza London Waterloo אחת הבחירות הכי טובות שלנו בטיול. ממש ברגע האחרון ( 3 ימים לפני הטיסה דרך בוקינג כשהמלון הראשון שהזמנתי היה מראש עם אופציה לביטול) החלפנו למלון שירד באופן משמעותי במחיר. מלון מודרני, חדרים מרווחים ומפנקים, ארוחת בוקר מצויינת, בריכה קטנה נחמדה, מעבר לכביש יש תחנת טיוב ותחנות אוטובוס. פחות מקילומטר עד לבית הפרלמנט. בקיצור מומלץ בחום ושווה לחפש דיל ברגע האחרון.בלונדון!

תחבורה ציבורית- נוחה מאוד, קל להסתדר ולהגיע לכל מקום. יחד עם זאת, לפעמים יש עומס וחם!!! מומלץ להיעזר ב- google maps פשוט להזין את המקום אליו אתם רוצים להגיע והוא ממפה את כל הקווים/ תחנות טיוב ומציע מספר דרכים להגעה לכל מקום.

אויסטר- השתמשנו רק בו. יצא לנו קצת פחות מ 34 פאונד לאדם עבור 4 ימים שבהם השתמשנו כל יום לפחות 3-4 פעמים בתחבורה ציבורית (אוטובוסים וטיוב) וכולל שייט עד המצודה (ממזח ווסטמינסטר) ב- river bus ב- 6.8 פאונד למשלמים עם האויסטר.

מזג אוויר- חם! חם! חם! אני התייעצתי בקבוצה לגבי מזג האוויר ולגבי חיפוש מלון ללא מזגן והמסקנה שחייבים מזגן במלון. מבחינת תחזית היה צפוי לרדת גשם ביומיים הראשונים הטמפרטורות שחזו היו כ 21-24 מעלות ביום ו 13-15 בלילה בפועל לא ירדה טיפת גשם ומבחינת מזג האוויר תוסיפו כ- 5 מעלות יותר מבחינת התחושה. ביומיים האחרונים הסתובבתי עם סנדלים ובגדים קצרים.
***לא הצלחתי להבין איך הרבה מהמקומיים מסתובבים עם מעילים וג'קטים ויושבים כך גם בתוך הטיוב מבלי להניד עףעף בזמן שאנחנו מזיעים בחולצה קצרה וסנדלים (עליונית בתיק).

בלונדון!שווקים:
שוק בורו- נחמד עם הרבה דוכני אוכל מעניינים. ( לא בטוחה אם שווה להגיע במיוחד אם נמצאים בלונדון רק 4 ימים כמונו).
קמדן- מקום תוסס, צבועני, עם הכל מהכל. היינו ביום שבת ואולי היה קצת עמוס מידיי. שווה להקדיש כמה שעות טובות ( מה שלא היה לנו לצערי) ולשלב עם טיול לאורך תעלת ריג'נט למי שרוצה הפוגה מהרעש בנוף מקסים.

בלונדון!

החלפת משמרות בארמון בקינגהאם- למרות שהמליצו לנו לוותר אני חושבת שזה היה נחמד ולדעתי שווה להגיע (לא חייבים להישאר לכל הטקס או להצטופף ליד הארמון. יש הרבה אזורים שניתן לצפות מהם).

תצפית מהסקיי גארדן- הזמנו מקומות כשבוע וחצי לפני דרך האתר (חינם). מקום נחמד, נוף מרשים ( לצערי לא הייתה ראות כל כך טובה כשהגענו), אפשר להישאר לשתות ולנשנש משהו בבר ובמתחם ( אין צורך להזמין מראש).

המלצות נוספות:
מחזמר אלדין- רבות דובר והומלץ. אנחנו היינו סקפטיים ובהתחלה מחזמר לא היה בכלל בתכנון ( לא מתלהבים ממחזות זמר והמחירים גבוהים למדיי). בסופו של דבר החלטנו לנסות ורכשנו כרטיסים זולים אך במושבים מרוחקים. למרות המרחק נהננו מאוד! מוזיקה כייפית, תלבושות ותפאורה מדהימה וג'יני משעשע 😄.

סיור אומנות רחוב וגרפיטי בשורדיץ עם חברת ARTernative (בעברית)- מעניין מאוד!!

לסיכום לונדון תוססת, אפורה וצבעונית כאחד. המון מבחר, לפעמים קצת יותר מידיי 😉 -נהננו והתעייפנו

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com