כדורגל בלונדון: המדריך המלא לתייר

איצטדיון סטמפורד ברידג'

המדריך לכדורגל בלונדון

כל מי שהיה פעם במשחק כדורגל באנגליה,  ובפרט בלונדון, יודע שמדובר במשהו אחר. אומנם גם פה משחקים עם כדור אבל כאן נעצר הדמיון. שלוש קבוצות מרכזיות יש בלונדון: צ'לסי, ארסנל וטוטנהאם. כבר נאמר שלא קל למצוא כרטיסים למשחק בלונדון. הליגה נחשבת לאחת הבכירות והנצפות בעולם ושיעור התפוסה הוא קרוב ל98% מתכולת האצטדיון. המסקנה המתבקשת היא שבשביל לבקר במשחק תצטרכו לתכנן את הקנייה זמן רב מראש ולא לסמוך שיהיו כרטיסים פנויים בקופות.

למעוניינים לצפות במשחק כדורגל בלונדון כדאי לדעת שמדובר בהוצאה לא קטנה. משחקי כדורגל בליגה הבריטית מתקיימים כמעט בכל יום שבת וראשון, אולם מחזורים של אמצע השבוע או משחקי השלמה נפוצים בעיקר מהלך החורף. בנוסף לכך, שלושת הקבוצות הבכירות של לונדון משחקות לרוב במסגרות אירופאיות ובשלבים מתקדמים של הגביע האנגלי או גביע הליגה (The FA Cup and the League Cup), כאשר משחקים אלו לרוב יהיו במהלך השבוע ולא בסופו.

בנוגע למשחקי הליגה האנגלית/משחקי גביע מומלץ לבדוק באתרי הקבוצות. למושבים סבירים במגרש המחירים ינועו בין 30 ל60 פאונד. כרטיסים למושבים טובים יותר או כאלה המשלבים ארוחה קלילה יעלו כמובן יותר (100 פאונד ומעלה). אפשרות נוספת היא רכישת כרטיסים באמצעות אתרים למכירת כרטיסים, כדאי לבדוק כמובן את אמינות האתר ולקבל המלצות מחברים. המחירים יהיו גבוהים יותר בכ50 פאונד יותר מאשר באתרי הקבוצות. הכינו את האצבעות על כפתור ה"רפרש" בימי מכירת הכרטיסים כי המחירים והמקומות מתעדכנים בכל שנייה.

משחקים במסגרות אירופאיות יעלו לכם כמובן יותר ויכולים להגיע בקלות ל600-700 פאונד עבור כרטיס בודד. אם בכל זאת אתם מתעקשים אחת הדרכים האפשריות לנסות ולהוזיל את המחיר היא באמצעות רכישת הכרטיס באופן ישיר מבעל המנוי. חשוב מאוד לזכור שהכניסה במקרה כזה מחייבת את כרטיס המנוי כולו. אתם לוקחים אותו מבעל המנוי ביחד עם הכרטיס הספציפי ומחזירים לו לאחר המשחק. ישנה אפשרות להתמקח, אם כי נסו לא להגזים.

זכרו שהכדור הוא עגול וגם אם לא הצלחתם להיכנס למשחק שרציתם, אולי זה יעבוד בפעם הבאה!

 

 

 

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com