הזכירו ללב שלכם איך אוהבים: ולנטיין די 2018 בלונדון

14 בפברואר 2018 מתקרב בצעדי ענק, אם אתם מתכוונים לחגוג את ולנטין די 2018 בלונדון, חג האהבה האינסופית, הנה כמה בילויים מתקתקים וחמודים שיכולים לחדש את האהבה הסוערת. אי אפשר בלי קצת טרגדיה שמסבירה למה אנחנו כל כך אוהבים את החג הזה.
ולטינו מי היה מאמין שהיית אמיתי!
הסיפור הידוע ביותר הוא על מעשה הקדוש ולנטינוס ברומא שנכלא בעוון סיוע לנוצרים שנרדפו על ידי הרשויות הרומיות (לפני שהנצרות הפכה לדת השולטת) ובעוון כך שחיתן חיילים שנאסר עליהם להתחתן. לפי האגדה, ולנטינוס ריפא את ביתו של הסוהר שלו,  ולפי גרסה נוספת לסיפור לפני הוצאתו להורג הוא כתב לה מכתב וחתם עליו "שלך ולנטינוס". היום נקשר עם אהבה רומנטית לראשונה בשיא ימי הביניים, בימים בהם שגשג מנהג המאהבות. במאה ה-18 התפתח המנהג של אוהבים לבטא את אהבתם על ידי שליחת כרטיסי ברכה, הידועים כ"ולנטיינס" ועל ידי נתינת פרחים ודברי מתיקה. בימינו נשלחים כמיליון ולנטיינס ברחבי העולם ביום האהבה, כמות השניה רק לחג המולד. בלונדון יש מגוון מנהגים ומסורות לציין את החג. ישנן דרכים מסורתיות כמו שוקולד מתוק אבל גם דרכים חדשות ומפתיעות.
רבות הדרכים לאהוב אותך
הנה כמה אפשרויות מרגשות במיוחד:
  • ארוחת ערב רומנטית בעולם הקוסמים של וורנר ברדר'ס. אחרי שהבאנו לכם (והתגובות היו מדהימות) את המדריך השלם להארי פוטר בלונדון, נחזור שוב אל הפלא הזה. ארוחת שלוש מנות טעימה לצד אהובכם/ן תגרום לכם להרגיש צעירים יותר, גם אם לא לגמתם ממעיין הנעורים (10-9 בפברואר).
  • בר הקרח של après-ski-styleשבו באופן מדהים ישנו אח מחמם שלא ממיס את הקרח, אוכל הררי  ומוסיקה עם דיג'יי (18 בפברואר- 1 במרץ).
  • דמיינו את זה, אתם שטים על התמזה, לבושים היטב ומתחבקים כשחושך יורד על הים לאטו. אתם מביעים אהבה כמוסה שרק אתם לבדכם יודעים את טיבה ואף אדם בעולם לא יכול לדמות את התחושה שמדגדגת את חדרי הלב ברגע הזה. כוסות הזכוכית מושקות וורד אדום מוצא את מקומו על דש הבגד. המחיר זול כי מי סופר כשמדובר באהבה (125 פאונד).
  • רסיטל לילה מהמם עם מוסיקה לאוהבים עם נגן הפסנתר Warren Mailley-Smithבקתדרלת סנט ג'יימס.
העניקו ליקירכם חג של אהבה בלונדון ❤️
Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com