כרטיס טיסה ללונדון

כרטיס טיסה ללונדון

איך ניתן להשיג כרטיס טיסה ללונדון? מהי הדרך היעילה ביותר לביצוע הרכישה? כל הפרטים כאן.

סוכנות נסיעות או אינטרנט

בעבר אם רציתם לטוס לחו"ל, יכולתם לרכוש כרטיסים אך ורק דרך סוכנות תיירות ונסיעות במחירים די גבוהים בגלל העמלה שהסוכנות מוסיפה למחיר, פעולה לגיטימית כיוון שמדובר בעבודתו ובפרנסתו של העובד. עם צמיחת האינטרנט, הכל נהיה הרבה יותר נגיש. היום ניתן להזמין כרטיסי טיסה באינטרנט לאיזה יעד שתרצו, כולל כרטיס טיסה ללונדון. יחד עם זאת, היום עדיין ישנם אנשים שמעדיפים לרכוש את כרטיסי הטיסה שלהם דרך סוכנות נסיעות. היתרון בבחירה זו הוא העברת אחריות תכנון הטיסה (והזמנת חדר בבית מלון אם צריך) לסוכן נסיעות.

כרטיס טיסה ללונדון אף פעם לא היה זול. הסיבה לכך היא ככל הנראה שלונדון תמיד ריתקה וסיקרנה את התיירים בכלל ואת התייר הישראלי בפרט, בגלל התרבות וההיסטוריה העשירה של העיר ושל המדינה.

כך תמצאו כרטיס טיסה ללונדון

בישראל יש היום ארבע דרכים לרכוש כרטיס טיסה ללונדון:

  1. טיסה סדירה ישירה – טיסה מהסוג הזה תביא אתכם תוך זמן קצר אל היעד, אך גם תעלה בהתאם.
  2. טיסה סדירה עם עצירה באמצע – טיסה כזו אומנם תמשך יותר זמן מהרגיל, אבל יש לה שני יתרונות:
    1. מחיר זול.
    2. תמיד תוכלו לומר שביקרתם בעוד עיר (או לפחות בשדה התעופה שלה, זה גם נחשב).
  3. טיסת צ'רטר  (טיסת שכר) – בטיסה כזו חברה קמעונאית סוגרת עסקה עם חברת התעופה ושוכרת ממנה מטוס עבור לקוחותיה עם אחריות מלאה עליו. טיסה מהסוג הזה היא זולה באופן משמעותי ומאפשרת גמישות רבה לנוסעים. אז אם אתם אוהבים ספונטיות, זה סוג הטיסות עבורכם, אבל חשוב לשים לב שפעמים רבות טיסות אלו מתבטלות משיקולים כאלה ואחרים של המפעילים.
  4. טיסת Low cost – טיסות אלו מזילות בצורה משמעותית את כרטיס הטיסה כיוון שהתשלום הוא על כרטיב הטיסה בלבד, לכן אם תרצו לבחור מושבים או להוסיף כבודה, תצטרכו לשלם עליהם בניפרד. כדי להינות מהמחירים הזולים שמציעות חברות ה Low cost, חשוב להזמין את הטיסה מספר שבועות או אפילו חודשים מראש.

נוסף לכל זה, מחיר של כרטיס טיסה ללונדון, כמו גם ליעדים אחרים בעולם תלוי גם בעונה, לכן מחיר הטיסה בעונת הקיץ יהיה יותר יקר ממחיר הטיסה בחורף.

אחרי שתשקלו את כל הפרמטרים (משך השהייה בעיר, טסים לבד או עם משפחה, קיץ או חורף ועוד), תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם להזמנת כרטיס טיסה ללונדון.

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com