לאכול, לשתות, לצלם: 5 קינוחים פוטוגניים בלונדון.

ב-2020 כולנו כבר מבינים איך זה שהאינסטגרם הפך להיות חלק בלתי נפרד ממערך השיקולים של תכנון חופשה והמשפט 'אנחנו אוכלים מהעיניים' מעולם לא היה נכון יותר. אז הנה המלצות למה כדאי לאכול לשתות ולצלם בלונדון

אממה, מה שיפה לעיניים לא תמיד ערב לחך, ולכן ריכזנו לכם פה כמה מקומות שהם גן עדן לפודיז ולמכורי (ומכורות) אינסטגרם כאחד – חובה חובה להוסיף לרשימה לקראת החופשה בלונדון!

  1. CEREAL KILLER CAFE – בלב שכונת שורדיץ' הטרנדית תוכלו למצוא את הסיריאל קילר, בית מקדש לדגמני בוקר – ולניינטיז. התפריט בנוי על טהרת הקורנפלקס, ומציע מגוון מנות המשלבות דגני בוקר מכל סוג, טעם וצבע שתחלמו עליו (והרבה רספקט ל'כריות' של תלמה שמככב שם בתפריט): מילקשייקים, פנקייקים וקערת דגני בוקר חלומית שתוכלו להרכיב מהסוג שבו חשקה נפשכם פלוס תוספות שישדרגו לכם את הקערה. אם זה לא מספיק – המקום מעוצב באווירת תרבות הפופ של שנות ה-90 האהובות. מומלץ בחום. 

2. NAKED DOUGH – מכירים את זה שאתם מכינים עוגיות ולא מפסיקים לנשנש מהבצק? הנייקד דו לקחו את זה צעד אחד קדימה, ואצלם תוכלו למצוא בצק עוגיות שמגיע בגביע או בכוס – בטעמים לבחירתכם. אם חששתם, רכיבי הבצק הם כמובן בטוחים לאכילה ולא מכילים חומרים שאינם מפוסטרים כך שהחשש היחיד שנותר לכם הוא מההתמכרות המובטחת.

https://www.instagram.com/p/BUjXIuLF-VY/?utm_source=ig_embed

3. NOSTEGIA – קחו ופל בלגי אוורירי בטעם וניל מתקתק, תנו לו צורה של נייר בועות ושימו למעלה מליון תוספות מפנקות לבחירתכם. מה קיבלתם? תענוג צרוף, פריים מושלם לאינסטגרם והרעלת סוכר שלגמרי שווה את זה.

https://www.instagram.com/p/B5iG9m6Aa7m/

4. MILK TRAIN – המקום היחיד שבו יש קינוח לקינוח: בקובנט גרדן תחכה לכם הגלידה המושלמת בשביל הפריים המושלם: מגוון מצומצם אך מדויק של טעמים, מרקם אלוהי של גלידה אמריקאית, טופינגס לבחירה (כמו כל מה שמתוק וטוב בלונדון) ולקינוח (עכשיו הבנתם?) – צמר גפן מתוק שמשדרג את הטעם ולגמרי מעביר את התחושה שהגלידה הזו ירדה מהשמים, על ענן – כל הדרך אלינו. חלום.

https://www.instagram.com/p/B1lc0BPnfMS/

Peggy Porschen Cakes – בבית הקפה ממוקם ברחוב אליזבת', דלת הכניסה הורודה כבר מזמן הפכה למוקד עלייה לרגל לבלוגריות, אושיות אינסטגרם וכל מי שרוצה להשיג פריים טוב, אבל במקרה הזה אלו לא רק העיצוב המוקפד, הכלים המרהיבים וצבעי הפסטל שהופכים את המקום לחובה – כל דבר שתבחרו מהתפריט העשיר של העוגות והעוגיות יהיה כל כך טעים ועשוי היטב – מהעוגות דרך הקאפקייקס ועד המקרונים.

https://www.instagram.com/p/BUrXNOwD0qY/?utm_source=ig_embed

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com