לונדון במאי. מה צריך יותר?

לקחנו איתנו בגדים חמים, הגענו ללונדון במאי, אחרי שבוע חורפי במיוחד בבירת העולם (אי אפשר להתייחס לעיר הזו אחרת) היו לנו עוד יומיים חורפיים לספוג שם ואז יצאה השמש, טובה ומלטפת, עם רוח קרירה ומצויינת. מושלם. 

זו לא הפעם הראשונה שלנו בלונדון ואם זו שלכם, כדאי להסתובב קצת פה באתר ולחפש את הטיול הראשון שלכם שיכלול את כל האטרקציות שאסור לפספס, אבל אם אתם מכירים או לא מתרשמים מבית הנבחרים או משייט בתמזה, זה הטיול בשבילכם. 
לכו לאיבוד! כן כן, אחרי שתפנו יומיים שלמים לרחוב אוקספורד המפורסם כי לא משנה כמה פעמים בשנה אתם בלונדון, תמיד יש מה לקנות שם (ממליץ לקחת את היום הראשון והיום האחרון כימי קניות, מוציאים את כל ההתלהבות ונותנים שקט לימי הטיול ומה ששכחנו ביום האחרון) 
חלקו את העיר ל4 חלקים

איזור קנזינגטון– החלק הבורגני- עשיר של לונדון עם רחובות שקטים ויפים מלאים בפארקים קטנים (חלקם סגורים ופרטיים לתושבים) עם מרכזי קניות של תושבי העיר עצמה, תכירו איכות חיים אמתית ושלווה אנגלית טיפוסית. אם אתם לא 

מפחדים מקצת הליכה- גשו ברגל לקניון ווסטפילד הענק, אמנם פינינו כבר יום לקניות אבל שווה להכיר את מרכז הקניות הגדול באיזור שכולל את כל המותגים הנחשבים וגם כאלו שאינם מוכרים.

גולדרס גרין/הנדון/פינצ'לי– איזורים בעלי ריכוז יהודי עם אוירה שונה מאיזורים אחרים בעיר, אוכלי הכשרות בעיקר ימצאו כאן כמעט את כל סוגי המאכלים ומצרכי מזון כשרים למשך הטיול כולל ממתקים מיוחדים להביא לילדים בבית… עוד על גולדרס ממש כאן 
הסיטי של לונדון– מרכז העיר ששופע אומנות ובניינים מרהיבים כמו מצודת העיר, אכסניות המשפט, פסל הגריפין, חומת העיר לונדון מימי הרומאים, גני האינר טמפל ומגדל סוויס רה הענק. 

שורדיץ– האיזור שהיה פעם רחובות של פשע הפך להיות מוקד תיירות מלא בהפתעות גרפיטי מדהימות עם מרכז קניות צעיר ורחובות מעניינים עמוסי תיירים ותושבים כאחד. שווה ביקור לחלוטין. 

אם אתם מטיילים בלונדון יותר משבוע, כפי שכתבתי בהתחלה- לכו לאיבוד. סמנו מקום במפה, תגיעו אליו באמצעות רכבת תחתית או אוטובוס ופשוט תתחילו לכסות את האיזור. לא תתחרטו!

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com