מלונות שווים בלונדון: כשר אבל טעים

מלונות שווים בלונדון: כשר אבל טעים

יש לא מעט מלונות שווים בלונדון וכולם יודעים את זה. לעומת זאת המוניטין שיצא למלונות כשרים בלונדון הרבה פחות מוצלח. אני יודע על מה אתם חושבים, מלונות עם תודעת שירות של תנועת בני עקיבא שבה תקבלו לבראנץ' שוקולד השחר לארוחת בוקר עם תרכיז ויטמינצ'יק בצד. אבל האמת היא שהמלונות הכשרים בלונדון השתפרו מאוד בשנים האחרונות.

בין המלונות הכשרים בלונדון The Pillar נחשב ליקר והאיכותי ביניהם. זהו מלון שממוקם 800 מטר בלבד מהתחנה המרכזית בהנדון. זהו מלון אידיאלי לזוגות ובדירוגים זוגות כאלה מעניקים לו ציון 8.6, ציון מכובד למדי. המלון מעוצב בהשראת בתי המחסה המפורסמים מתקופת המאה ה-15 של יואלם (Ewelme), באוקספורדשייר (Oxfordshire), ומשלב את הקסם המסורתי של אחוזה ויקטוריאנית עם עיצוב עכשווי של המאה ה-21. ארוחת בוקר קונטיננטלית מוגשת בלובי האלגנטי של המלון. פירות, קפה ועוגה מ10:30 בבוקר ועד חצות. אפשר גם לארוז סנדוויצ'ים מארוחת הבוקר ואפילו יעזרו לכם לארוז. החדרים גדולים ונעימים (כמובן שיש טלוויזיה ושאר האקססוריז הרגילים) ואפשר להדליק נרות שבת בהם. המחיר לא זול בערך 200 פאונד לזוג ללילה.

מלון שלושה כוכבים שהאוכל בו לא רע, אבל עיקר פרסומו בא לו בגלל המחיר הזול והמיקום הנוח הוא King Solomon Hotel. נמצא במיקום נוח בגולדרס גרין ומציע בר וחנייה פרטית ללא תשלום. כל חדר במלון כולל טלוויזיה ואפשרות להכנת תה/קפה. החדרים מציעים חדר רחצה צמוד עם מקלחת. מייבשי שיער ומתקני גיהוץ זמינים בדלפק קבלה. המחיר הממוצע לזוג הוא בערך 60 פאונד ללילה. הסעות ניתן כמובן להזמין מהמלון.

רוצים לרדת עוד יותר במחיר ובכל זאת לאכול כשר? בדיוק לשם כך הומצא Amhurst Hotel הממוקם בריכוז החרדי של שכונת סטמפורד היל. ב50 פאונד לזוג ללילה תקבלו מיקום נוח של מלון שלושה כוכבים שיוביל אתכם לתחנת הרכבת הקרובה, 50 דק' מאצטדיון וומבלי. Wifi תקבלו בחינם וגם יש גינה חביבה. יותר מתאים לאנשי עסקים שמבקרים לזמן קצר או לסטודנטים שמעוניינים להשקיע בדברים אחרים. החדרים סבירים ומאובזרים בציוד בסיסי אבל לא יותר מזה, קחו את זה בחשבון.

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com