סופ"ש בלונדון: ביקור קולינרי בשני מקומות שלא תשכחו

בשביל להעריך אוכל טוב שווה לפעמים לחכות כל השבוע. כמו הלל הזקן שהיה אוסף את מעותיו בכדי לקנות את המאכל הטעים ביותר לשבת, כך גם שני מקדשי האוכל הבאים שפתוחים רק ב-סופ"ש בלונדון. ביקור קולינרי בשני דוכנים נהדרים שלמרבה הצער לא פתוחים בימים אחרים במהלך השבוע.

מתי אכלתם גלידה בטטה?

דוכן yolkin נפתח מדי סופ"ש במיקומים משתנים ברחבי לונדון כשבדרך כלל המיקום הוא בתוך חלל מסעדה השובתת בימים אלה. המיקום משתנה אבל זה תמיד בקרבת לסטר סקוור/קובנט גרדן. ביולקין מגישים סנדביץ' מקרון במילוי גלידה מפתיעה (טארו, בטטה , סומסום שחור ולפעמים גם טעמים יותר שגרתיים). טעם גן עדן. ההיגיון הקולינרי הוא כזה: הטעמים מאוד מיוחדים ומומלץ לבחור שני טעמים של גלידה: אחד שיהיה רגיל ואחד שיהיה משוגע. תופתעו לגלות טעמים לא קונבנציונליים שמתחברים ממש טוב!

סיור קולינרי בלונדון
סיור קולינרי בלונדון

המקום השני הוא yeast bakery שפתוח בימי שבת בלבד! החיסרון הבולט הוא המיקום הרחוק וצריך להגיע באוטובוס. אבל היתרון, הו היתרון! יש מצב שזה המאפה הכי טעים שתפגשו בחיים שלכם! הם מתמחים במאפים צרפתיים ויש להם גרסה ייחודית משלהם לבריוש אוורירי שממולא בקרמים מטורפים (עוגת גבינה , קרם רושר וכו'). המאפייה נמצאת ליד ברודוויי מרקט ובסמיכות לשוק אוכל נוסף טבעוני – אם יש לכם אקסטרה יום פנוי והספק השופינג היה טוב זו בהחלט פינה ששווה להגיע אליה! (כתובת מדויקת: (Arch 356, Westgate Street, London E8 3RL.

הפתעה: עוד אוכל לסופ"ש

יש גם שווקים הפתוחים רק בסופ"ש בלונדון כמו בריק ליין מארקט שאומנם אוכל הוא לא העיקר שם אלא האקססוריז, אבל בהחלט תמצאו שם אוכל מגוון ב4-5 פאונד בלבד. גם ברודווי מארקט שם תוכלו לשבת ולצפות בברווזים המשתכשכים בתעלת ריג'נט.

yeast bakery

חוץ מזה יש את כמובן את השווקים הרגילים שאומנם פתוחים במהלך השבוע וימי השיא שלהם הם בסופ"ש ויפתחו לכם את התאבון (או יסתמו) לכמה שעות טובות. השוק בקמדן (בו תמצאו חוץ מדוכני אוכל לא מעט אקססוריז); בורו מארקט (שוק איכרים גדול ואוכל מקסיקני טעים) ; שפרד-בוש מארקט שבו תמצאו ייצוג של אוכל מכל אחת מתתי התרבויות שפעילות באנגליה כמו הסיקים, אפריקאים, הודים ואפילו אוכל מהאיים הקריביים. השוק תמיד שוקק ומלא באנשים.

לחץ כאן לכתבות נוספות על אוכל בלונדון.

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com