ב17/3 סנט פטריק דיי מגיע ללונדון!

ב17/3 סנט פטריק דיי מגיע ללונדון וכל תייר שמגיע חייב לשתות לפחות פיינט אחד של בירה לאות הזדהות עם חגיגותיה של האומה האירית. בשביל להקל עליכם את העבודה, עבדכם הנאמן יצא בשבילכם לדגום חמישה ברים איריים וסיים את הלילה כשהוא נישא בידי עוברי אורח להוסטל בו השתכן. אז קדימה בואו נצא לדרך.

סנט פטריק דיי מגיע ללונדון ואתם שואלים למה ?

יום פטריק הקדוש (באנגלית: Saint Patrick's Day) הוא חג נוצרי-אירי הנחוג מדי שנה ב-17 במרץ לזכרו של הקדוש הנוצרי פטריק הנחשב לקדוש המגן שלאירלנד, צפון אירלנד, טריטוריית מונטסראט הבריטית ופרובינציית ניופאונדלנד ולברדור שבקנדה. גם בלונדון מצוין החג וכמובן הסממן הבולט הוא שתייה של משקאות איריים מסורתיים.

סנט פטריק דיי מגיע ללונדון
חגיגות סנט פטריק דיי בלונדון
The Toucan

בפאב האירי המסורתי בלי ספק שולטת הבירה של "גינס". הפאב שממוקם בלב הסוהו מציע מוזיקה אירית ועשרות רבות סוגים של הבירה האירית שמבושלת במבשלה בדבלין. עשרות כרזות של המותג מודבקות לקירות ומשקפות את השתייה הנהדרת. תוכלו גם ליהנות ממבחר של ויסקי. האווירה שם נהדרת ומצליחה להיות אירית למרות המיקום הלונדוני. מומלץ ביקור בעיקר בסופ"ש אבל גם באמצע שבוע יש למה לצפות. הפאב הוא קטן ואינטימי ואפשר גם לצפות בו בלא מעט אירועי ספורט.

Waxy O’Connors

הבר האירי שממוקם בלב הווסט אנד שונה מכל הברים שתפגשו בלונדון. המראה הוא של קתדרלה מרהיבה: חלונות ויטראז', גילוף בעץ אשור, רצפות אריחים הופכים אותו לחד פעמי. בתוך המתחם הגדול יש שלושה ברים המקושרים ביניהם במדרגות לולייניות. במקום מתקיימות לא פעם הופעות מוסיקה אירית וגם פה יש אפשרות לצפות ביחד באירועי ספורט.

Waxy’s Little Sister

כורסאות ואח יקבלו את פניכם באחד הברים הכי איריים בלונדון. מציע אירוח מסורתי בסגנון אירי ואור נרות. אפשר לקיים שם גם מסיבות פרטיות בין 40 ל80 אורחים. מיועד לקהל מעט מבוגר יותר וזה יותר בסגנון של מלון בר ופחות בר.

The Tipperary

הפאב האירי הוותיק ביותר בלונדון, הוקם במקור ב1667 (מאז נהרס ונבנה מחדש באותו מקום). התחושה היא ביתית וזה מקום מעולה לפיינט של בירה. הברמן הוא חצי היסטוריון שאוהב לספר על ההיסטוריה המפוארת של המקום, אז כדאי להתכונן לזה מראש. מוסיקה אירית נושנה וכנראה נוצרה איפשהו סביב מלחמת העולם הראשונה. תעצרו טובה ותשתו שם כוס סיידר טובה, המקום קטן ואינטימי.  אפשר גם לפנק את עצמכם בפיש אנד צ'יפס טעים במיוחד שמוגש במקום. גם פה הגינס והוויסקי האירי מככבים.

שתייה מהנה!

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com